Доброго дня.
Проше допомогти у пошуку ліиератури до теми: Творчі завдання з української мови у 8-9 класах (на матеріалі синтаксису).
Дякую.
Настя Васильчук.
Корицька Г. Різнозбірка навчальних диктантів [Текст] / Г. Корицька // Дивослово. - 2007. - № 2. - С. 10-12
Омельчук С. Проблемно-пошукуве навчання синтаксису рідної мови [Текст] : На матеріалі складнопідрядного речення / С. Омельчук // Дивослово. - 2007. - № 10. - С. 2-7
Кухарчук І. Особливості вивчення неповних речень [Текст] : Комунікативно-діяльнісний підхід / І. Кухарчук // Дивослово. - 2007. - № 10. - С. 34-37
Яценко Н. Просте ускладнене речення [Текст] : проект уроку для 8 класу / Н. Яценко // Дивослово. - 2008. - № 1. - С. 4-6.
Омельчук С. Поглиблене вивчення української мови у 8 класі [Текст] / С. Омельчук // Дивослово. - 2007. - № 8. - С. 2-11
Демида Г.М. Слова, що синтаксично не пов’язані з членами речення. Цикл уроків для 8 класу [Текст] / Г. М. Демида // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 11. - С. 9 - 13.
Сорока О.Л. Відокремлені обставини. Уроки у 8 класі [Текст] / О. Л. Сорока // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 11. - С. 14 - 17.
Воробйова Л.Б. Складносурядне речення. Цикл уроків у 9 класі [Текст] / Л. Б. Воробйова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 13. - С. 7 - 14.
Сіропол С.Є. Тести з української мови (стартовий, проьіжний, підсумковий контроль). 8 -9 класи [Текст] / С. Є. Сіропол // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 16-18. - С. 17 - 26.
Вихор О.Ю. Комплексні завдання з української мови для учнів 5 - 9 класів за темою "Мистецтво бути здоровим" [Текст] / О. Ю. Вихор // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 16-18. - С. 30 - 41.
Нескоромна Т.Л. Конкурс знавців української мови [Текст] : (6 - 10 класи) / Т. Л. Нескоромна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 16-18. - С. 42 - 43.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".