Доброго дня. Прошу допомогти знайти літературу по темі: " Проблемно-пошукові ситуації на уроках мови в початкових класах як мотиваційний компонент".
Філіпова Оксана
Стрічик Віта Михайлівна 2009-09-10
Відповідь:
Зверніть увагу!
74.26
Д 69
Дороз, Вікторія Федорівна.
Методика навчання української мови в загальноосвітніх закладах [Текст] : навч. посіб. / В. Ф. Дороз ; М-во освіти і науки України, Бердян. держ. пед. ун-т , Інститут філології. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 386 с. : табл. - Бібліогр.: с.376-385 та наприкінці розд.
К 74.26
П59
Порадник учителям української словесності [Текст] : використання інтерактивних методів навчання при викладанні укр. мови і л-ри в навч. закл. Іршавщини (з досвіду роботи районної творчої групи) : метод. посіб. / Закарпат. ін-т. післядиплом. пед. освіти ; редкол. І. С. Попович [та ін.]. - Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2007. - 268 с.
74.268.141.11
Г 82
Грибан, Галина Василівна.
Практикум з методики викладання української мови [Текст] : навч. посібник / Г.В. Грибан, О.А. Кучерук. - К. : Кондор, 2003. - 160 с.
74.26
Ч 75
Чоповдя, Е. П.
Механізм розвитку пізнавальних інтересів і творчих можливостей учнів у процесі вивчення української мови та літератури [Текст] : метод. посіб. для вчителів та учнів загальноосвіт. шкіл, гімназій / Е. П. Чоповдя ; відп. за вип. А. М. Майдан. - Ужгород : [б. и.], 2001. - 104c.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".