Балаж Тетяна Григорівна
2021-03-29
Добрий день! До вашої уваги наступна література:
Бараненко, Людмила. Абетка порозуміння : найкраща вчителька інклюзивного класу в Україні пояснює специфіку роботи з особливими дітьми / Л. Бараненко // День. – 2019. – 7-8 черв. (№ 99-100). – С. 10.
Безлюдний, Олександр. Наш пріоритет – інклюзивний університет : навчальні заклади зобов’язані створити людям з особливими потребами рівні умови доступу до вищої освіти з урахуванням обмежень життєдіяльності, зумовлених станом здоров’я / О. Безлюдний // Урядовий кур’єр. – 2019. – 17 жовт. (№ 198). – С. 7.
Білоус, Валентина. Освітянська книгозбірня – територія інклюзивного простору / Валентина Білоус // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. – 2020. – № 1. – С. 17-20.
Брусенський, Олександр. Освіта для "інклюзивних" дітей / О. Брусенський // Демократична Україна. – 2019. – 15 лют.(№7). – С. 10.
Галаур, Володимир. Інклюзивна освіта : харківський досвід / В. Галаур // Урядовий кур’єр. – 2019. – 31 серп. (№ 166). – С. 4.
Головіна, Ольга. Інклюзія – шанс для всіх / О. Головіна // Освіта. – 2018. – № 44-46. – С. 5.
Голодрига, Юлія. Освіта для особливих дітей : батьки кажуть, що інклюзивне навчання має чимало слабких сторін. Обговорюємо з експертами основні проблеми / Ю. Голодрига // Експрес. – 2019. – 21-28 лют.(№ 8). – С. 13.
Давиденко, Оксана. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти / О. Давиденко // Психолог. – 2018. – № 9-10. – С. 74-95.
Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна // Педагогіка і психологія. – 2017. – № 1. – С. 57-63.
Кощенко, Олена. Інклюзивні групи в дитсадках : освіта / О. Кощенко // Сільські вісті. – 2019. – 23 серп.(№ 67). – С. 2.
Миськів, Леся. До проблеми визначення поняття "інклюзивна освіта" / Леся Миськів // Підприємництво, господарство і право. – 2020. – № 2. – С. 220-224.
Миськів, Леся. Поняття системи державних органів як суб’єктів реалізації інклюзивної освіти в Україні / Леся Миськів // Підприємництво, господарство і право. – 2020. – № 4. – С. 163-167.
Олешко, Л. Д. Особливості впровадження інклюзивного навчання в освітній простір / Л. Д. Олешко // Безпека життєдіяльності. – 2016. – № 12. – С. 7-8.
Таланчук, Ірина. Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики від університету "Україна" / І. Таланчук // Голос України. – 2020. – 18 груд. (№ 235). – С. 9.
Цвікова, Наталія. Як організувати інклюзивне навчання в системі позашкільної освіти? : рекомендації / Н. Цвікова // Освіта. – 2020. – 5-12 лют. (№ 5-6). – С. 6.
Шавульська, Людмила. Повір у себе та допоможи повірити іншому : соціалізація дітей з особливими потребами / Л. Шавульська, Н. Гриняєва // Трудове навчання. – 2016. – № 6. – С. 61-71.
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай // Імідж сучасного педагога. – 2016. – № 3. – С. 54-55.
Шевкун, Марія. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів для дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти / М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. – 2018. – № 11-12. – С. 78-97.
Юрченко, Михайло. Відтепер усі знають, що таке інклюзив : Європейський вибір ставить перед суспільством нові цивілізаційні вимоги / М. Юрченко // Урядовий кур`єр. – 2017. – 6 лип. – С. 2.