Балаж Тетяна Григорівна
2021-03-17
Добрий день! Пропонуємо скористатись наступною літературою:
Антоненко, С. Акмеологічні та комунікаційні технології в початковій школі / С. Антоненко // Початкова освіта. – 2015. – № 5. – C. 33-37.
Батраченко, О. В. Методичний QR-квест. "Формула Z" / О. В. Батраченко // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – C. 7-15.
Буторина, І. "Фейрі-тейл" педагогіка, або мистецтво маленьких кроків. Казкопедагогіка / І. Буторина // Українська мова та література. – 2018. – № 3-4. – C. 11-39.
Василинич, В. Технологія критичного мислення на уроках : методичні рекомендації / В. Василинич // Шкільний світ. – 2019. – № 7. – C. 5-12.
Власова, Н. С. BYOD – прийди зі своїм пристроєм : використання на уроці власних смартфонів, планшетів, ноутбуків / Н. С. Власова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – C. 2-4.
Голобородько, Є. П. Сучасні педагогічні технології в умовах упровадження концепції нової української школи / Є П. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2020. – № 10/12. – C. 4-13.
Євдокимова, Н. В. Екскурсійна діяльність в умовах упровадження STEM-освітніх технологій у закладах загальної середньої освіти / Н. В. Євдокимова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 2. – C. 12-17.
Жалдак, М. Хмарні технології на уроках математики / М. Жалдак, В. Франчук // Математика в рідній школі. – 2020. – № 2. – C. 32-38.
Зелінська, М. Скрайбінг : новітня освітня технологія / М. Зелінська // Біологія. Шкільний світ. – 2020. – № 7-8. – C. 80-89.
Каптенко, Л. Скрайбінг-технологія : як просто та доступно розповісти про складне / Л. Каптенко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2018. – № 10. – C. 22-24.
Князевич, О. В. "Кубик Блума" – як використати на уроці / О. В. Князевич // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – C. 5-6.
Лавренко, О. Сторітелінг: створюємо навчальні історії разом : засідання педагогічного клубу / О. Лавренко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2018. – № 10. – C. 15-21.
Лайтан, О. Мнемотехніка : нові навчальні технології / О. Лайтан // Початкова освіта. – 2020. – № 11-12. – C. 10-17.
МакГрат, Ш. Говоріть менше, щоб учні знали більше / Ш. МакГрат ; пер. Н. В. Третякова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – C. 25-26.
Маленко, О. В. Дидактичний лексикон. Брейнстормінг / О. В. Маленко, О. В. Муслієнко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 28-29. – C. 58-59.
Малашенко, М. П. 20 ігор з м’ячем для концентрації уваги / М. П. Малашенко // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – C. 27-34.
Павленко, Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Людмила Павленко, Ірина Джулинська // Початкова школа. – 2020. – № 3. – C. 45-47.
Перебийніс, С. М. Використання інноваційних технологій на уроках української мови: мнемонічні фрази / С. М. Перебийніс // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 9. – C. 2-3.
Петриченко, Т. Ігрові технології в класах інтенсивної педагогічної корекції / Т. Петриченко // Початкова освіта. – 2013. – № 5. – C. 6-8.
Проектний метод навчання : педагогічна майстерня: технології / підгот. Ж. Сташко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2019. – № 1. – C. 6-14.
Псатій, А. Мислимо ширше: розвиток креативності / А. Псатій // Початкова освіта. – 2021. -№ 1-2. – C. 6-21.
5 етапів творчої діяльності // Початкова освіта. – 2021. – № 1-2. – C. 22-23.
Ренард, Л. Винагороджуйте, щоб мотивувати / Л. Ренард ; пер. Н. В. Третякова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – C. 22-24.
Романкевич, С. Проєктна діяльність як педагогічна технологія / С. Романкевич, А. Ковальська, В. Химич // Початкова освіта. – 2020. – № 11-12. – C. 80-85.
Румянцева-Лахтіна, О. О. Дидактичний лексикон. Фішбоун / О. О. Румянцева-Лахтіна // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 34-36. – C. 59-61.
Сучасні тренди в освіті // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 7. – C. 35-36.
Тіхомірова, О. Ігрове навчання на уроках зарубіжної літератури / Оксана Тіхомірова // Всесвітня література в сучасній школі. – 2018. – № 3. – C. 22-30.
Як використовувати сторітеллінг на уроках / пер. і літобробка В. О. Карнаушенко // Педагогічна майстерня. -2020. – № 9. – C. 2-4.
Яременко, Н. Метод Case-study : аналіз конкретних ситуацій / Н. Яременко // Шкільний світ. – 2017. – № 13. – C. 16-19.