Балаж Тетяна Григорівна
2021-03-16
Добрий день! Пропонуємо скористатись літературою, яка є у фондах нашої бібліотеки:
74.1
Д49
Дитина : Метод. реком. до програми виховання і навчання дітей від 3 до 7 років / Е.В. Бєлкіна, Н.М. Бібік, М.С. Вашуленко та ін.; Київський міський пед. ун-т ім. Б.Д. Грінченка. -2-е вид., доопр. і доп. – К.: Богдана, 2004. – 232 c.
74.1
Д 49
Дитина в дошкільні роки : програма розвитку, навчання та виховання дітей / М-во освіти і науки України, Управління освіти Запоріз. облдержадм., Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти [та ін.]; авт. кол.: А. М. Богуш, О. П. Аматьєва, О. М. Байєр [та ін.]. – 2-е вид. -Запоріжжя: ЛІПС, 2004. – 268 c.
74.1
З-41
Збірка методичних посібників для дошкільних навчальних закладів : метод. посіб. / Л. Басюк, В. Костюк [та ін.]. – Ужгород: Ліра, 2014. – 180 c.
Бєлєнька, Г. Цільові прогулянки в природі: моральний аспект / Г. Бєлєнька, О. Половіна // Палітра педагога. – 2017. – № 6. – C. 9-11.
Горобини осіння краса : спостереження-милування для дітей старшої групи // Палітра педагога. – 2017. – № 6. – C. 6-8.
Грабійчук, Н. Подорож до весняного лісу : інтегроване заняття з екології, розвитку мовлення та математики / Н. Грабійчук // Палітра педагога. – 2011. – № 2. – C. 21-22.
Дубровіна, І. Зиму зустрічаємо – в ігри разом граємо : руханки для дітей молодшої та середньої груп / І. Дубровіна, С. Дерда // Палітра педагога. – 2018. – № 5. – C. 18-19.
Зав’язун, Т. Природа взимку : Психолого-педагогічне пректування діяльності дошкільнят 5-го та 6-го років житя. [Базовий компонент: сфера "Природа". Розвиток зв’язного мовлення] / Т. Зав’язун // Палітра педагога. – 2008. – № 1. – C. 6-10.
Зубик, М. Чотири стихії природи : робота з дітьми різновікової групи на основі педагогічної системи М. Монтессорі / М. Зубик, Ю. Бутова // Палітра педагога. – 2020. – № 3. – C. 8-12.
Ільїна, О. Яка пора найкраща? : розвага для дітей старшої групи / О. Ільїна // Палітра педагога. – 2017. – № 6. – C. 27-28.
Кушнерук, Т. Виховуємо захисників природи : [план роботи на ІІ півріччя] / Т. Кушнерук // Палітра педагога. – 2010. – № 6. – C. 26-30.
Лобанова, Н. Папуга: вітуємо нового друга! : заняття в куточку живої природи для дітей молодшої групи / Н. Лобанова // Палітра педагога. – 2017. – № 6. – C. 20-21.
Майданюк, А. Пернаті друзі взимку : тематично-пізнавальний цикл для старших дошкільнят/ А. Майданюк // Палітра педагога. – 2011. – № 6. – C. 26-29.
Мележик, О. Річка кличе : заняття для дітей середньої групи / О. Мележик // Палітра педагога. – 2020. – № 3. – C. 16-17.
Мішина, Н. Цілющі скарби рідної землі: Заняття з природознавства, грамоти, розвитку мовлення для старших дошкільнят / Н. Мішина // Дошкільне виховання. – 2007. – № 6. – C. 20-21.
Музиченко, Н. Торохтійкові про зиму: Комплексне заняття з природознавства та мовленнєвого спілкування для середньої групи / Н. Музиченко // Дошкільне виховання. -2007. – № 2. – C. 23.
Пісні про пори року // Палітра педагога. – 2017. – № 6. – C. 29-30.
Приступ, В. Зимова краса довкола : хвилинки милування природою для дітей середньої та старшої груп / В. Приступ // Палітра педагога. – 2019. – № 6. – C. 11-12.
Присяжнюк, Л. Еколого-природнича освіта дошкільнят у поліфонії інноваційних підходів / Л. Присяжнюк // Палітра педагога. – 2017. – № 6. – C. 3-6.
Присажнюк, Л. У вирі мистецьких фантазій зими : методичні аспекти ознайомлення дошкільнят з ознаками зими / Л. Присажнюк // Палітра педагога. – 2019. – № 6. – C. 3-10.
Присяжнюк, Л. У галереї літньої природи : метод. аспекти ознайомлення дошкільнят з ознаками літа / Л. Присяжнюк // Палітра педагога. – 2019. – № 3. – C. 3-10.
Присяжнюк, Л. У театрі весняної природи : методичні аспекти ознайомлення дошкільнят з ознаками весни / Л. Присяжнюк // Палітра педагога. – 2019. – № 1. – C. 3-9.
Рібцун, Ю. Подружися з природою : дидактична гра для дітей старшої групи / Ю. Рібцун // Палітра педагога. – 2019. – № 2. – C. 10-16.
Терещенко, І. У морозяний деньок ми вивчаємо сніжок : тематична прогулянка для дітей середньої групи / І. Терещенко // Палітра педагога. – 2020. – № 12. – C. 18-20.
Ткаченко, Т. Пори року / Т. Ткаченко, Г. Лубко // Дошкільне виховання. – 2008. – № 3. – C. 24-25.