Балаж Тетяна Григорівна
2021-03-12
Добрий день! До вашої уваги наступна література:
37.01
Б 40
Безпалько, О. В. Соціальна педагогіка: схеми, таблиці, коментарі : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / О. В. Безпалько; М-во освіти і науки України, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка. – К.: Центр учбової літ., 2019. – 208 c.
74.6
П14
Пальчевський, С. С. Соціальна педагогіка : навч. посіб. / С. С. Пальчевський. – К.: Кондор, 2009. – 552 c.
74.9
С 69
Соціально-педагогічна робота з проблемними сім’ями : навч.-метод. посіб. / А. Й. Капська, Н. С. Олексюк [та ін.]. – Тернопіль: Астон, 2010. – 304 c.
Афанасьєва, В. В. Вплив сім"ї та школи на девіантну поведінку підлітка / В. В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 4. – С. 43-50.
Бабіч, Л. Вплив Й. Г. Песталоцці на розвиток соціальної педагогіки / Л. Бабіч, В. Федяєва // Соціальна робота в Україні і за рубежем: психолого-педагогічні, правові, соціологічні, медичні аспекти : зб. наук. ст. – Ужгород ; Херсон, 2002. – С. 12-18.
Заверико, Н. В. Сучасні підходи до профілактики адиктивної поведінки підлітків у загальноосвітньому закладі / Н. В. Заверико // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 2. – С. 61-66.
Ігнатенко, К. В. Особливості роботи соціальних служб з прийомною сім'єю / К. В. Ігнатенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 2. – С. 75-79.
Краснова, Н. П. Технології роботи соціального педагога з прийомними сім'ями, які виховують дітей-сиріт з функціональними обмеженнями / Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 2. – С. 80-87.
Митник, Олександр. Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра / Олександр Митник // Початкова школа. – 2020. – № 4. – С. 6-11.
Морщакова, Олена. Концептуальні засади філософії соціальної роботи / О. Морщакова // Психологія і суспільство. – 2016. – № 3. – С. 68-79.
Никитенко, Ольга. Навчатися, граючись : розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках у сучасній школі / Ольга Никитенко // Початкова школа. – 2020. – № 7. – С. 9-11.
Николаєва, В. І. Особливості впровадження моделі соціально-педагогічної реабілітації підлітків із сімей груп ризику в діяльність ЦССМ / В. І. Николаєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 4. – С. 51-56.
Подорожна, І. В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура / І. В. Подорожна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2008. – № 4. – С. 33-37.
Турчаненко, Т. Соціальна невпевненість дітей: шляхи подолання / Тетяна Турчаненко // Дошкільне виховання. – 2011. – № 6. – С. 20-21.