Балаж Тетяна Григорівна
2021-02-08
Добрий день! Пропонуємо скористатись наступною літературою:
376
Б 87
Брембаті, Ф. Специфічні розлади розвитку дитини та процес навчання : практ. рек. для батьків і педагогів : дислексія, дисграфія, дизорфографія, дискалькулія / Ф. Брембаті, Р. Доніні ; пер. І. В. Кононова; ВГ "Кенгуру". – Харків: Ранок: Кенгуру, 2019. – 160 c. : a-іл. – (Кенгуру Інклюзія).
74.3
Д26
Дегтяренко, Т. М. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. М. Дегтяренко, Л. С. Вавіна; М-во освіти і науки України, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. – Суми: Університетська книга, 2008. – 304 c.
37
К 61
Колупаєва, А. А. Інклюзивне навчання: вибір батьків : [заг. інформація, посилання на корисні ресурси, підказки для батьків та педагогів] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – К.: Літера ЛТД, 2019. – 56 c. – (Інклюзивне навчання).
88.4
М 42
Медична психологія : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / С. Д. Максименко [и др.] ; за заг. ред. К. С. Максименко. – 2-ге вид. – К.: Слово, 2014. – 520 c.
376
П 86
Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями : [теоретичне підґрунтя, контакт учителя та дитини, соціалізація дитини, зарубіж. досвід] / О. В. Чеботарьова [та ін.]. – Харків: Ранок: Кенгуру, 2020. – 256 c. – (Інклюзивне навчання).
376
Т 46
Тихонова, К. С. Труднощі навчання : практ. рек. для дітей, батьків і педагогів : дислексія, дисграфія, диспраксія, дискалькулія / К. С. Тихонова; ВГ "Кенгуру". – Харків: Ранок, 2020. – 152 c. : a-кол.іл. – (Кенгуру Інклюзія).
37
Т 67
Трикоз, С. В. Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку : [заг. інформація, посилання на корисні ресурси, підказки для батьків та педагогів] / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. – К.: Літера ЛТД, 2019. – 40 c. – (Інклюзивне навчання).
376
Т 67
Трикоз, С. В. Ми поруч : діти з порушеннями інтелектуального розвитку : [сучасні методики, практ. поради, дієві рек.] / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч; ВГ "Кенгуру". – Харків: Ранок: Кенгуру, 2020. – 32 c. : a-кол.іл. – (Поради батькам і педагогам).
376
Ч-34
Чеботарьова, О. В. Сонячні діти : діти із синдромом Дауна : [сучасні методики, практ. поради, дієві рек.] / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко; ВГ "Кенгуру". – Харків: Ранок: Кенгуру, 2020. – 32 c. : a-кол.іл. – (Поради батькам і педагогам).
Бастун, Н. "Педагогіка тренування" як засіб соціалізації осіб з інтелектуальною недостатністю / Н. Бастун // Соціальна психологія. – 2007. – № 6. – C. 173-180.
Бастун, Н. А. Специфіка раннього втручання для дітей з різними функціональними обмеженнями / Н. А. Бастун, С. О. Лукомська // Практична психологія та соціальна робота. -2010. – № 2. – C. 67-72.; № 3. – C. 11-27.
Богданова, Т. Індекс інклюзії вирушив до регіонів : завдяки цьому інструментові українські навчальні заклади розвиватимуться відповідно до інклюзивних цінностей / Т. Богданова // Освіта України. – 2013. – 28 січ. (№ 4). – C. 6-7.
Лукомська, С. Соціальні стереотипи і формування статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку / Світлана Лукомська // Соціальна психологія. – 2007. – № 5. – C. 141-148.
Пузиревич, К. Діти з вадами розвитку / К. Пузиревич // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2010. – № 12. – C. 37-39.
Угніч, Руслана. Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня / Руслана Угніч // Українська мова і література в школах України. – 2020. – № 4. – С. 19-22
Хуснутдинова-Жербер, Л. Дети не от мира сего / Л. Хуснутдинова-Жербер // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – № 2. – C. 54-56.
Чайко, В. Навчання дітей з інтелектуальними вадами : виклики та запобігання негативним тенденціям / В. Чайко // Психолог. – 2016. – № 17-18. – C. 62-69.