Комунальний заклад

"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"

Закарпатської обласної ради
UA EN 

   >     > 

Віртуальна довідка

Задати питання

  
2020-08-26 адреса питання: http://www.biblioteka.uz.ua/dovidka/view.php?qid=9815
Добрий день! Допоможіть будь ласка. Мене цікавить: педагогічні технологіі Ольга павлівна
Балаж Тетяна Григорівна

Балаж Тетяна Григорівна
2020-08-27

Добрий день! До вашої уваги література, яка є у фондах нашої бібліотеки:

Батраченко, О. В. Методичний QR-квест. "Формула Z" / О. В. Батраченко // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 7-15.

Власова, Н. С. BYOD – прийди зі своїм пристроєм: використання на уроці власних смартфонів, планшетів, ноутбуків / Н. С. Власова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 2-4.

Голобородько, Є П. Сучасні педагогічні технології в умовах упровадження концепції нової української школи / Є. П. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2020. – № 10/12. – С. 4-13.

Горобченко, Ольга. Хмара слів як засіб візуалізації тексту / Ольга Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 2. – С. 26-28.

Губа, А. М. Сучасні технології на уроках мови та літератури : з власного досвіду / А. М. Губа // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 7-9. – С. 4-9.

Євдокимова, Н. В. Екскурсійна діяльність в умовах упровадження STEM-освітніх технологій у закладах загальної середньої освіти / Н. В. Євдокимова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 2. – С. 12-17.

Жалдак, Мирослав. Хмарні технології на уроках математики / М. Жалдак, В. Франчук // Математика в рідній школі. – 2020. – № 2. – С. 32-38.

Князевич, О. В. "Кубик Блума" – як використати на уроці / О. В. Князевич // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 5-6.

Ковбасенко, Юрій. Інноваційні педагогічні технології в процесі поглибленого вивчення літератури: "за" і "проти" / Юрій Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 7-8. – С. 29-31 ; Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 9. – С. 7-13.

Кучерова, Галина. Як навчити цікаво: методика проведення рольових та інтелектуальних ігор / Г. Кучерова // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2019. – № 11. – С. 12-28.

Лайтан, Олена. Мнемотехніка: нові навчальні технології / О. Лайтан // Початкова освіта. – 2020. – № 11-12. – С. 10-17.

Лук’яненко, Тетяна. Прийоми застосування хмари слів на уроці літератури / Тетяна Лук’яненко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 2. – С. 29-30.

МакГрат, Шеннон. Говоріть менше, щоб учні знали більше / Ш. МакГрат ; пер. Н. В. Третякова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 25-26.

Малашенко, М. П. 20 ігор з м’ячем для концентрації уваги / М. П. Малашенко // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 27-34.

Маленко, О. В. Дидактичний лексикон. Брейнстормінг / О. В. Маленко, О. В. Муслієнко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 28-29. – С. 58-59.

Мар’яненко, Вікторія. Кейс-метод на уроці математики : урок застосування набутих умінь і навичок з теми "Десяткові дроби" / В. Мар’яненко // Математика в рідній школі. – 2019. – № 12. – С. 14-17.

Мехедок, Інна. Сторітелінг у дії: приклади практичного використання на уроках української мови та літератури / І. Мехедок // Українська мова та література. – 2020. – № 5. – С. 54-63.

Опанасенко, С. В. Хмарна платформа Google Apps Education Edition – робота з сервісами / С. В. Опанасенко // Безпека життєдіяльності. – 2019. – № 2. – С. 18.

Полонська, Тетяна. Використання SMART-технологій на уроках зарубіжної літератури / Т. Полонська // Зарубіжна література. – 2018. – № 9. – С. 57-70.

Проектний метод навчання : педагогічна майстерня: технології / підгот. Ж. Сташко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2019. – № 1. – С. 6-14.

Романкевич, Світлана. Проєктна діяльність як педагогічна технологія / С. Романкевич, А. Ковальська, В. Химич // Початкова освіта. – 2020. – № 11-12. – С. 80-85.

Руденко, Валентина. Активізація пізнавальної діяльності школярів. Методи, прийоми, форми / В. Руденко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2018. – № 8. – С. 23-33.

Румянцева-Лахтіна,О. О. Дидактичний лексикон. Фішбоун / О. О. Румянцева-Лахтіна // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 34-36. – С. 59-61.

Сучасні технології навчання математики. Кейс-день у контексті навчально-інженерного середовища // Математика в рідній школі. – 2019. – № 12. – С. 2-13.

Сучасні тренди в освіті // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 7. – С. 35-36.

Технологія проведення інтегрованих уроків : організація пізнавальної діяльності учнів // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2018. – № 20. – С. 9-15.

Чернова, О. І. QR-kod! Why not? : технології проведення опитування на уроках інформатики / О. І. Чернова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 2. – С. 7-11.

Щербина, Лариса. Сторітелінг: метод формування та розвитку мовних і мовленнєвих компетентностей / Л. Щербина // Українська мова та література. – 2020. – № 5. – С. 50-53.

Новини

2024-11-22

Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".

 
footer-logo

"Фокстрот", ліхтар, колись була аптека...
Аж раптом - дві сосни. Бібліотека.

Відділ документів іноземними мовами:

Пн.-Пт.-з 09-19 год Нд.- з 10 до 17 год.
Вихідний день субота. Останній вівторок кожного місяця - санітарний день