Балаж Тетяна Григорівна
2020-08-27
Добрий день! До вашої уваги література, яка є у фондах нашої бібліотеки:
Батраченко, О. В. Методичний QR-квест. "Формула Z" / О. В. Батраченко // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 7-15.
Власова, Н. С. BYOD – прийди зі своїм пристроєм: використання на уроці власних смартфонів, планшетів, ноутбуків / Н. С. Власова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 2-4.
Голобородько, Є П. Сучасні педагогічні технології в умовах упровадження концепції нової української школи / Є. П. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2020. – № 10/12. – С. 4-13.
Горобченко, Ольга. Хмара слів як засіб візуалізації тексту / Ольга Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 2. – С. 26-28.
Губа, А. М. Сучасні технології на уроках мови та літератури : з власного досвіду / А. М. Губа // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 7-9. – С. 4-9.
Євдокимова, Н. В. Екскурсійна діяльність в умовах упровадження STEM-освітніх технологій у закладах загальної середньої освіти / Н. В. Євдокимова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 2. – С. 12-17.
Жалдак, Мирослав. Хмарні технології на уроках математики / М. Жалдак, В. Франчук // Математика в рідній школі. – 2020. – № 2. – С. 32-38.
Князевич, О. В. "Кубик Блума" – як використати на уроці / О. В. Князевич // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 5-6.
Ковбасенко, Юрій. Інноваційні педагогічні технології в процесі поглибленого вивчення літератури: "за" і "проти" / Юрій Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 7-8. – С. 29-31 ; Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 9. – С. 7-13.
Кучерова, Галина. Як навчити цікаво: методика проведення рольових та інтелектуальних ігор / Г. Кучерова // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2019. – № 11. – С. 12-28.
Лайтан, Олена. Мнемотехніка: нові навчальні технології / О. Лайтан // Початкова освіта. – 2020. – № 11-12. – С. 10-17.
Лук’яненко, Тетяна. Прийоми застосування хмари слів на уроці літератури / Тетяна Лук’яненко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2019. – № 2. – С. 29-30.
МакГрат, Шеннон. Говоріть менше, щоб учні знали більше / Ш. МакГрат ; пер. Н. В. Третякова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 25-26.
Малашенко, М. П. 20 ігор з м’ячем для концентрації уваги / М. П. Малашенко // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 1. – С. 27-34.
Маленко, О. В. Дидактичний лексикон. Брейнстормінг / О. В. Маленко, О. В. Муслієнко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 28-29. – С. 58-59.
Мар’яненко, Вікторія. Кейс-метод на уроці математики : урок застосування набутих умінь і навичок з теми "Десяткові дроби" / В. Мар’яненко // Математика в рідній школі. – 2019. – № 12. – С. 14-17.
Мехедок, Інна. Сторітелінг у дії: приклади практичного використання на уроках української мови та літератури / І. Мехедок // Українська мова та література. – 2020. – № 5. – С. 54-63.
Опанасенко, С. В. Хмарна платформа Google Apps Education Edition – робота з сервісами / С. В. Опанасенко // Безпека життєдіяльності. – 2019. – № 2. – С. 18.
Полонська, Тетяна. Використання SMART-технологій на уроках зарубіжної літератури / Т. Полонська // Зарубіжна література. – 2018. – № 9. – С. 57-70.
Проектний метод навчання : педагогічна майстерня: технології / підгот. Ж. Сташко // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2019. – № 1. – С. 6-14.
Романкевич, Світлана. Проєктна діяльність як педагогічна технологія / С. Романкевич, А. Ковальська, В. Химич // Початкова освіта. – 2020. – № 11-12. – С. 80-85.
Руденко, Валентина. Активізація пізнавальної діяльності школярів. Методи, прийоми, форми / В. Руденко // Всесвітня література в сучасній школі. – 2018. – № 8. – С. 23-33.
Румянцева-Лахтіна,О. О. Дидактичний лексикон. Фішбоун / О. О. Румянцева-Лахтіна // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 34-36. – С. 59-61.
Сучасні технології навчання математики. Кейс-день у контексті навчально-інженерного середовища // Математика в рідній школі. – 2019. – № 12. – С. 2-13.
Сучасні тренди в освіті // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 7. – С. 35-36.
Технологія проведення інтегрованих уроків : організація пізнавальної діяльності учнів // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2018. – № 20. – С. 9-15.
Чернова, О. І. QR-kod! Why not? : технології проведення опитування на уроках інформатики / О. І. Чернова // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 2. – С. 7-11.
Щербина, Лариса. Сторітелінг: метод формування та розвитку мовних і мовленнєвих компетентностей / Л. Щербина // Українська мова та література. – 2020. – № 5. – С. 50-53.