Балаж Тетяна Григорівна
2020-08-18
Добрий день! До вашої уваги наступна література:
Богосвятська, Анна-Марія. Сучасний урок у Новій українській школі. Спроба рефлексії / Анна-Марія Богосвятська, Ліліана Кудрик // Зарубіжна література в школах України. – 2018. – № 9. – С. 6-10.
Бугайчук, Анастасія. Фандрайзинг у НУШ : 7 ідей для заробітку / А. Бугайчук // Шкільний світ. – 2020. – № 6. – С. 14-19.
Габенко, Людмила. Портрет першокласника НУШ : Практичне заняття для педагогів / Л. Габенко // Психолог. – 2019. – № 4. – С. 8-23.
Голобородько, Є П. Сучасні педагогічні технології в умовах упровадження концепції нової української школи / Є П. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2020. – № 10/12. – C. 4-13.
Дмитренко, Л. Нова українська школа плекає майбутнє / Л. Дмитренко // Урядовий кур’єр. – 2019. – 20 серп. (№ 158). – C. 2.
Долецька, Лариса. На допомогу вчителю НУШ : практикум для 3-4-х кл. Сучасний інструментарій для розуміння прочитаного / Л. Долецька // Початкова освіта. – 2019. – № 21. – С. 8-31.
Запорожченко, Наталія. Екологія і НУШ : формування морально-екологічної особистості / Н. Запорожченко, Л. Рамазанова, Т. Варишева // Біологія. Шкільний світ. – 2020. – № 1. – С. 22-27.
Кійло, Олександра. НУШ : учитель і самоосвітня діяльність учнів : формування дослідницьких умінь і навичок молодших школярів / О. Кійло // Початкова освіта. – 2018. – № 23. – С. 6-19.
Каминіна, Ірина. Конспект НУШ від „А” до „Я" : компоненти дії додавання: доданок, сума. 1-й кл. / І. Каминіна // Початкова освіта. – 2019. – № 19. – С. 20-25.
Кондратова Л. Г. Дистанційний курс "Методика викладання мистецтва в початковій школі на засадах НУШ" як засіб професійного саморозвитку вчителя мистецтва / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. – 2019. – № 3. – С. 50-53.
Лайтан, О. Мнемотехніка : нові навчальні технології / О. Лайтан // Початкова освіта. – 2020. – № 11-12. – C. 10-17.
Лобова, О. В. Реалізація ідей нової української школи в підручниках "Мистецтво" (1 та 2 класи) / О. В. Лобова // Мистецтво та освіта. – 2019. – № 3. – C. 32-35, 60-61.
Марчук, Жанна Станіславівна. Методи навчання мистецтва молодших школярів у НУШ / Ж. С. Марчук // Мистецтво та освіта. – 2019. – № 2. – С. 24-30.
Мрачковська, Г. Нова українська школа відмовляється від зарубіжної літератури?! / Галина Мрачковська // Зарубіжна література в школах України. – 2020. – № 3. – C. 40-41.
"Пряма лінія" з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 7-9. – С. 2-3.
Руденко, Ю. Нова школа: як вивчати українську мову? Українська мова – дім буття, храм духовності, фортеця нації і держави / Ю. Руденко // Українське слово. – 2019. – 13-26 берез. (№ 11-12). – C. 11-12.
Савчук, І. Г. Нова українська школа спрямована на формування екологічно свідомого громадянина / І. Г. Савчук, Г. Данько // Екологічний вісник. – 2019. – № 6. – C. 17-20.
Хом'як, І. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи / Іван Хом'як, Олена Самсонюк // Українська мова і література в школах України. – 2019. – № 10. – C. 3-6.