Комунальний заклад

"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"

Закарпатської обласної ради
UA EN 

   >     > 

Віртуальна довідка

Задати питання

  
2020-08-05 адреса питання: http://www.biblioteka.uz.ua/dovidka/view.php?qid=9807
Добрий день! Допоможіть будь ласка. Мене цікавить: Інклюзивне навчання Света
Балаж Тетяна Григорівна

Балаж Тетяна Григорівна
2020-08-06

Добрий день! Пропонуємо скористатись наступною літературою:

Бараненко, Людмила. Абетка порозуміння : найкраща вчителька інклюзивного класу в Україні пояснює специфіку роботи з особливими дітьми / Л. Бараненко // День. – 2019. – 7-8 черв. (№ 99-100). – С. 10.

Брусенський, Олександр. Освіта для „інклюзивних” дітей / О. Брусенський // Демократична Україна. – 2019. – 15 лют.(№7). – С. 10.

Голодрига, Юлія. Освіта для особливих дітей : батьки кажуть, що інклюзивне навчання має чимало слабких сторін. Обговорюємо з експертами основні проблеми / Ю. Голодрига // Експрес. – 2019. – 21-28 лют. (№ 8). – С. 13.

Кощенко, Олена. Інклюзивні групи в дитсадках : освіта / О. Кощенко // Сільські вісті. – 2019. – 23 серп.(№ 67). – С. 2.

Кутецька, Ірина Шлях до рівних можливостей : [інклюзивна освіта] / Ірина Кутецька (Введено оглавление) // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2013. – № 5. – С. 96-100.

Рижков, Вадим. Понад бар‘єрами : [Дніпропетровщина – лідер в Україні із запровадження інклюзивної освіти] / В. Рижков // День. – 2019. – 30 січ. (№16). – С. 2.

Сержук, В. Школа – для всіх дітей / В. Сержук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 9/10. – С. 16-17.

Скрипник, Віктор. У дитсадку створять умови для інклюзивного виховання / В. Скрипник // Голос України. – 2020. – 5 черв.(№ 91). – С. 9.

Смик, Л. М. Використання ідей В. Сухомлинського в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами : педагогічна рада / Л. М. Смик // Педагогічна майстерня. – 2020. – № 3. – С. 36-39.

Смирнова, Євгенія. Як Естонія виростила покоління інноваторів : електронні підручники, інклюзивні школи та уроки на лікарняних ліжках / Є. Смирнова // Дзеркало тижня. – 2019. – 14 -20 груд. (№ 48). – С. 12.

Цвікова, Наталія. Як організувати інклюзивне навчання в системі позашкільної освіти? : рекомендації / Н. Цвікова // Освіта. – 2020. – 5-12 лют. (№ 5-6). – С. 6.

Шуткевич, Олеся. Незвична школа : у Вінниці в межах інклюзивної освіти розроблять спецкурс із профорієнтації для дітей і молоді з синдромом Дауна та аутизмом / О. Шуткевич // День. – 2020. – 22 січ.(№ 11). – С. 2.

Що таке інклюзивне навчання? // Завуч. – 2015. – № 13. – С. 4-7.

Юрченко, Михайло. Відтепер усі знають, що таке інклюзив : Європейський вибір ставить перед суспільством нові цивілізаційні вимоги / М. Юрченко // Урядовий кур`єр. – 2017. – 6 лип. – С. 2.














Новини

2024-11-22

Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".

 
footer-logo

"Фокстрот", ліхтар, колись була аптека...
Аж раптом - дві сосни. Бібліотека.

Відділ документів іноземними мовами:

Пн.-Пт.-з 09-19 год Нд.- з 10 до 17 год.
Вихідний день субота. Останній вівторок кожного місяця - санітарний день