Добрий день! Допоможіть будь ласка. Мене цікавить: Українська школа. Реформування
василь
Балаж Тетяна Григорівна 2020-07-15
Добрий день! До вашої уваги наступна література:
Андрусишин, Богдан. Нова українська школа і права людини / Б. Андрусишин, Р. Губань // Освіта. – 2018. – 22-29 серп. (№ 31-32). – С. 5.
Бак, Ольга. Мова в цеглинках : ЛЕГО – система в освітньому просторі Нової української школи / О. Бак // Початкова освіта. – 2019. – № 1. – С. 24-33.
Богосвятська, Анна-Марія. Сучасний урок у Новій українській школі. Спроба рефлексії / Анна-Марія Богосвятська, Ліліана Кудрик // Зарубіжна література в школах України. – 2018. – № 9. – С. 6-10.
Гич, Галина Миколаївна. Тексти "нової природи" на уроках мистецтва нової української школи / Г. М. Гич // Мистецтво та освіта. – 2019. – № 2. – С. 39-43.
Дмитренко, Любов. Нова українська школа плекає майбутнє / Л. Дмитренко // Урядовий кур’єр. – 2019. – 20 серп. (№ 158). – С. 2.
Дроздовський, Дмитро. Усеукраїнський конкурс на шляху до нової української школи / Дмитро Дроздовський // Дивослово . – 2018. – № 12. – С. 26-28.
Засєкіна, Т. Особливості шкільного курсу фізики в контексті реформи нової української школи / Т. Засєкіна // Фізика та астрономія в рідній школі. – 2020. – № 2. – С. 2-6.
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015 – 2025 рр. / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2017. – № 1. – С. 21-26.
Кучеренко, Ірина. Особистісно зорієнтоване навчання – домінантна модель реалізації концепції "нова українська школа" / Ірина Кучеренко // Дивослово. – 2018. – № 10. – С. 2-4.
Нова українська школа // Географія та економіка в рідній школі. – 2018. – № 4. – С. 5-6.
Ніколенко, Лідія. Нова українська школа : інтеграційний підхід у початковій загальній освіті / Л. Ніколенко // Початкова освіта. – 2018. – № 12. – С. 5-7.
"Пряма лінія" з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 7-9. – С. 2-3.
Руденко, Юрій. Нова школа: як вивчати українську мову? Українська мова – дім буття, храм духовности, фортеця нації і держави / Ю. Руденко // Українське слово. – 2019. – 27 берез.-9 квіт. (№ 13-14). – С. 12-13.
Рудишин, Сергій. Нова українська школа : проблеми і перспективи підготовки вчителів / Сергій Рудишин // Біологія і хімія в рідній школі. – 2018. – № 1. – С. 38-39.
Савчук, Іван Григорович. Нова українська школа спрямована на формування екологічно свідомого громадянина / І. Г. Савчук, Г. Данько // Екологічний вісник. – 2019. – № 6. – С. 17-22.
Сорочан Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. – 2019. – № 1. – С. 5-12.
Хом'як, Іван. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи / Іван Хом'як, Олена Самсонюк // Українська мова і література в школах України. – 2019. – № 10. – С. 3-6.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".