Стрічик Віта Михайлівна
2009-09-06
Відповідь:
87.8
Д 18
Данильчук, Лариса Алексеевна.
Основы имиджа и этикета [Текст] : учеб. пособ. / Л.А. Данильчук. - К. : Кондор, 2004. - 236 с. - Бібліогр.: с. 232.
87.7
М69
Михайлец, Георгий Петрович.
Практическая имиджелогия: управляй своей репутацией! [Текст] / Г. П. Михайлец. - М. : Вершина, 2008. - 200 с.
Зверніть увагу!
Акайомова, Анжела.
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2009. - № 3. - С. 112-119. - Бібліогр. наприкінці ст.. - Бібліогр. наприкінці ст.
Барна, Наталія.
Стільові особливості конструювання імідж-образу / Н. Барна // Пам'ять століть. - 2009. - № 1-2. - С. 190-198. - Бібліогр.: 12 назв.. - Бібліогр.: 12 назв.
Аннотация: Розглянуто найбільш спецефічні риси імідж-образу, спроба виявити основні принципи конструювання імідж-образу в художньо-естетичній діяльності. Та імідж-текстові повідомлення, що незважаючи на інваріантність смислів, які вони містять, вимагають активного "втручання" естетичних форм, як засобів, що полегшують їхнє сприйняття і дозволяють відчувати їх як елементи власного життя.
Горбанюк, Олег.
Лексикальна таксономія і факторна структура особистості , асоційованих з брендами / Олег Горбанюк, Олена Коваль, Віктор Размус // Соціальна психологія. - 2009. - № 3. - С. 24-39 : табл. - Содержание: Метафора особистості бренду ; Кількісна оцінка символічного іміджу бренду ; Критика операціоналізації особистості бренду ; Селекція категорій і брендів ; Структура асоціацій , що персоніфікуються з брендом ; Селекція брендів
Зінченко В.
Імідж учителя, або психологія одягу / В. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 85-86
Аннотация: Питання зовнішнього вигляду вчителя не нове, проте його актуальність з роками не зникає.
Попова Л.
Імідж сучасного педагога / Л. Попова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 41
Аннотация: Професія "педагог" - особлива. Учителі - це ті люди, які завжди на виду, поруч із ними завждт знаходяться батьки, учні, колеги. Але часто-густо молодий педагог не може працювати з людьми, у тому числі з учнями. Часто педагог утрачає авторитет сеедсвоїх підопічних тому, що нецікавий як особистість. Часто педагог утрачає авторитетсеред своїх підопічних тому, що нецікавий як особюистість. А без інтересу до особистості вчителя немає інтересу до предмета.