Доброго дня! Допоможіть будь ласка. Мене цікавлять статті з газет, журналів та книги на тему "Мотивація навчання молодших школярів". Дякую!
Дарина
Балаж Тетяна Григорівна 2019-11-27
Доброго дня! До вашої уваги наступна література:
74.202 Х 46
Химинець, В. В.Інновації в початковій школі / В. В. Химинець, М. Ю. Кірик. - Тернопіль: Мандрівець, 2010. - 312 c.
Бушуєва, Н. Шестирічки: Формування повноцінної навчальної мотивації / Н. Бушуєва // Дошкільне виховання. – 2007. – № 9. – C. 11-13.
Воронка, Майя. Мотивація навчальної діяльності як засіб підвищення якості знань учнів / Майя Воронка // Початкова школа. – 2008. – № 4. – С. 21-24.
Воронка, Майя. Мотивація навчальної діяльності як засіб підвищення якості знань учнів / Майя Воронка // Початкова школа. – 2008. – № 5. – C. 28-31.
Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова // Початкова школа. – 2007. – № 3. – С. 5-6.
Ібряшкіна, Н. Формування у дитини позитивного ставлення до навчання : матеріали для роботи з батьками / Н. Ібряшкіна // Початкова школа. – 2010. – № 5. – C. 55-56.
Кириленко, Валентина. Формування та корекція мотивації учіння молодших школярів / В. Кириленко // Початкова школа. – 2007. – № 12. – С. 50-53.
Киян С. Мотивація навчання / С. Киян // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 1. – С. 52-53.
Коваленко, В. Мотивація – елемент інтерактивного навчання / В. Коваленко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2013. – № 9. – C. 52-53.
Кузнєцова, О. Формування позитивної мотивації учнів до навчання на уроках української мови / Олена Кузнєцова // Українська мова і література в школах України. – 2016. – № 9. – C. 40-43.
Кузьміна Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун // Початкова школа. – 2007. – № 3. – С. 26-27.
Медведюк О. Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент / О. Медведюк // Початкова школа. – 2007. – № 4. – С. 5-7.
Сметанина Т. Стимули й антистимули / Т. Сметанина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2013. – № 5. – С. 82.
Тарасенко, Оксана. Мотивація в компетентнісному навчанні : досвід учителя / О. Тарасенко // Біологія. – 2017. – № 10. – С. 7-34.
Чекстере, О. Ю. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології / О. Ю. Чекстере // Педагогіка і психологія. – 2018. – № 2. – C. 66-71.
Ющук, Іван. Зворотний зв'язок і мотивація у навчанні рідної мови / Іван Ющук // Дивослово . – 2013. – № 3. – С. 6-10.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".