Балаж Тетяна Григорівна
2019-11-01
Доброго дня! Пропонуємо скористатись наступною літературою:
659 А 44
Акша, Р. Создание эффективной рекламы : Практическое руководство по креативной деятельности / Р. Акша. – М.: Вершина, 2003. – 272 с.
76.006.5 В57
Владимирська, Г. О. Реклама : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К.: Кондор, 2009. – 336 c. : a-іл.
76.0 Д18
Данилов, А. А. Идея, сценарий, дизайн в рекламе / А. А. Данилов. – Изд. 2-е, доп. – СПб.: Издательство ДАН, 2008. – 252 c. : a-рис. – (Секреты профессионалов – каждому!).
65.42 Д40
Джефкінс, Ф. Реклама : практ. посіб. / Ф. Джефкінс ; допов. і ред. Д. Ядін ; пер. з англ. О. О. Чистяков. – пер. з 4-го англ. вид. 2-е укр. вид., випр. і допов. – К.: Знання, 2008. – 568 c.
76.0 О-24
Обритько, Б. А. Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій / Б. А. Обритько; МАУП. – К.: МАУП, 2002. – 240 с. : a-іл.
76.006.5 Р 36
Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта, культура, економіка : [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (18-20 верес. 2001, м. Київ)] : зб. наук. праць, Вип. 2 / Ін-т підприємництва, права і реклами; упоряд., відп. ред. Є. А. Антонович, редкол. М. П. Ліфінцев, редкол. Є. А. Антонович [та ін.]. – К.: Ін-т підприємництва, права і реклами, 2001. – 272 c.
Аллес, Мартин. Ефективність і креативність / М. Аллес // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 8.
Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 5. – C. 47-64.
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 3. – C. 5-12.
Губенко, А. В. Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 3. – C. 67-79.
Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 1. – С. 33-35.
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. – 2019. – № 2. – C. 4-23.
Лылык, Ирина. Блеск и нищета рекламного креатива / И. Лылык // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 17-23.
Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Тетяна Мельник // Маркетинг в Українi – 2018. – № 2. – C. 8-25.
Севонькаєва, О. Сучасні технології маркетингових комунікацій / Ольга Севонькаєва // Маркетинг в Українi. – 2019. – № 2. – C. 45-50.
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії) / Юрій Щирін, Оксана Черненко // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 3. – C. 28-31.