Комунальний заклад

"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"

Закарпатської обласної ради
UA EN 

   >     > 

Віртуальна довідка

Задати питання

  
2019-10-31 адреса питання: http://www.biblioteka.uz.ua/dovidka/view.php?qid=7774
Дослідження розвитку та рівня застосовності рекламного креативу на українських підприємствах Пастух Ольга Юріївна
Балаж Тетяна Григорівна

Балаж Тетяна Григорівна
2019-11-01

Доброго дня! Пропонуємо скористатись наступною літературою:

659 А 44
Акша, Р. Создание эффективной рекламы : Практическое руководство по креативной деятельности / Р. Акша. – М.: Вершина, 2003. – 272 с.

76.006.5 В57
Владимирська, Г. О. Реклама : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – К.: Кондор, 2009. – 336 c. : a-іл.

76.0 Д18
Данилов, А. А. Идея, сценарий, дизайн в рекламе / А. А. Данилов. – Изд. 2-е, доп. – СПб.: Издательство ДАН, 2008. – 252 c. : a-рис. – (Секреты профессионалов – каждому!).

65.42 Д40
Джефкінс, Ф. Реклама : практ. посіб. / Ф. Джефкінс ; допов. і ред. Д. Ядін ; пер. з англ. О. О. Чистяков. – пер. з 4-го англ. вид. 2-е укр. вид., випр. і допов. – К.: Знання, 2008. – 568 c.

76.0 О-24
Обритько, Б. А. Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій / Б. А. Обритько; МАУП. – К.: МАУП, 2002. – 240 с. : a-іл.

76.006.5 Р 36
Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта, культура, економіка : [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (18-20 верес. 2001, м. Київ)] : зб. наук. праць, Вип. 2 / Ін-т підприємництва, права і реклами; упоряд., відп. ред. Є. А. Антонович, редкол. М. П. Ліфінцев, редкол. Є. А. Антонович [та ін.]. – К.: Ін-т підприємництва, права і реклами, 2001. – 272 c.

Аллес, Мартин. Ефективність і креативність / М. Аллес // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 8.

Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 5. – C. 47-64.

Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 3. – C. 5-12.

Губенко, А. В. Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 3. – C. 67-79.

Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 1. – С. 33-35.

Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. – 2019. – № 2. – C. 4-23.

Лылык, Ирина. Блеск и нищета рекламного креатива / И. Лылык // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 17-23.

Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Тетяна Мельник // Маркетинг в Українi – 2018. – № 2. – C. 8-25.

Севонькаєва, О. Сучасні технології маркетингових комунікацій / Ольга Севонькаєва // Маркетинг в Українi. – 2019. – № 2. – C. 45-50.

Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії) / Юрій Щирін, Оксана Черненко // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 3. – C. 28-31.


Новини

2024-11-22

Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".

 
footer-logo

"Фокстрот", ліхтар, колись була аптека...
Аж раптом - дві сосни. Бібліотека.

Відділ документів іноземними мовами:

Пн.-Пт.-з 09-19 год Нд.- з 10 до 17 год.
Вихідний день субота. Останній вівторок кожного місяця - санітарний день