Скажіть будь-ласка,де можна знайти питання:організація самостійної роботи молодших школярів при вивченні змістової лінії "Числа та дії над ними" освітньої галузі "Математика"
Кунда Оксана Іванівна
Стрічик Віта Михайлівна 2009-05-15
Відповідь:
Зверніть увагу!
22.1
Л 79
Лось, Валерій Миколайович.
Математика: навчаємо міркувати. Розв'язування нестандартних задач [Текст] : навч. посіб. / В.М. Лось, В.П. Тихієнко. - К. : Кондор, 2005. - 312 с. - Бібліогр.: с. 308-309.)
22.1
П32
Пінчук, Юлія Борисівна.
Веселкова математика [Текст] : навч. посіб. для першокласників. Ч. 2 / Ю.Б. Пінчук. - Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2006. - 32 с. : кол.іл.
84(4УКР)
П32
Пінчук, Юлія Борисівна.
Веселкова математика [Текст] : навч. посіб. для першокласників. Ч. 3 / Ю.Б. Пінчук; Худ. оформ. А.І. Дурда, Я.Ю. Поп, Пер. з рос. Л.В. Бердар, М.М. Лендел. - Ужгород : Видавництво Олександри Гаркуші, 2006. - 36 с. : іл. - (Веселкова школа).
92.0
М34
Математика [Текст] : для дітей середнього шк. віку / авт.- упоряд.: М. О. Володарська ; Каневський Є.С. - Х. : Фоліо, 2003. - 320 с. : іл, табл. - (Дитяча енкциклопедія). - Бібліогр.: с. 311.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".