потрібні Науково-популярні літературознавчі роботи
Балаж Тетяна Григорівна 2014-03-09
Пропонуємо наступну літературу:
Приймак І. В. Особливості художнього моделювання жіночих образів у малій прозі Любові Яновської / І. В. Приймак // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 1. - С. 2-5.
Дроздовський , Дмитро. Літературна критика: між поезією етосу й невіглаством цинізму / Д. Дроздовський // Українська літературна газета. - 2011. - 17 черв. (№ 12). - С. 6-7.
Латынина, Алла. "Всех советская власть убила..." : [о романе " Зеленый шатер " Л. Улицкой ] / А. Латынина // Новый мир. - 2011. - № 6. - С. 169 - 177.
Кодак, Микола. Притомність нації і пафос есеїста Донцова / Микола Кодак // Слово і час. - 2011. - № 11. - С. 117-119.
Бошкович-Стуллі М. "Високе" і "низьке" у творчості народній і писемній / М. Бошкович-Стуллі ; пер. з хорват. М. Карацуба // Народна творчість та етнографія. - 2011. - № 5. - С. 70-78.
Загоруйко, Наталія. Літературознавча концепція Івана Світличного та літературна критика (на матеріалі епістолярної спадщини дисидента) / Наталія Загоруйко // Слово і час. - 2012. - № 5. - С. 57-67.
Поспішіл, Іво. Іван Франко і проблеми теорії літератури : рецензия / Іво Поспішіл // Слово і час. - 2012. - № 5. - С. 114-116.
Кавун Л. Рецензія на монографію Колінько Олени : "Цілий світ у краплі води...": компаративний дискурс української і російської новели кінця ХІХ-початку ХХ ст." (Бердянськ, 2012. - 325 с.) / Лідія Кавун // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 55-57.
Рарицький, Олег. Постать літературознавця Наталі Кузякіної в мемуарному дискурсі доби / Олег Рарицький // Слово і час. - 2013. - № 6. - С. 69-75.
Ліщинська, Наталія. "Сирий" текст / Наталія Ліщинська // Дніпро. - 2013. - № 10. - С. 122-125.
Абліцов, Віталій. "Не обійди суворі наші болі..." : Нотатки на полях трикнижжя Василя Медведя / Віталій Абліцов (Введено оглавление) // Березіль. - 2013. - № 9-10. - С. 158-165.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".