Комунальний заклад

"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"

Закарпатської обласної ради
UA EN 

   >     > 

Віртуальна довідка

Задати питання

  
2013-09-28 адреса питання: http://www.biblioteka.uz.ua/dovidka/view.php?qid=5214
сухомлинський "сто порад вчителю." критика
Стрічик Віта Михайлівна

Стрічик Віта Михайлівна
2013-09-29

Зверніть увагу!

Сухомлинський В. О. Сто порад вчителю // Вибр. твори: В 5 т.- Т. 2. - К.,
1976.
***
Антонець, М. Проблема взаємостосунків учителя і учнів у поглядах В.О.Сухомлинського / М. Антонець // Рідна школа. – 2005. – №9-10. – С. 3-8.

Сухомлинський, В. Здоров`я, здоров`я і ще раз здоров`я : творча спадщина Василя Сухомлинського / В. Сухомлинський // Початкова школа. – 2006. – №9. – С. 1-3.

Сметанський, М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А.С. Макаренка і В.О. Сухомлинського : до13-х Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю" / М. Сметанський // Рідна школа. – 2006. – №9. – С. 3.

Антонець, М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець // Рідна школа. – 2006. – №9. – С. 7-10.

Бондар, Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Бондар // Рідна школа. – 2006. – №9. – С. 11-13.

Сухомлинська, О. Художня спадщина В. Сухомлинського в культурологічному вимірі / О. Сухомлинська // Рідна школа. – 2007. – № 1. – С. 3-7.

Бех, І. Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В.О.Сухомлинського / І. Бех // Рідна школа. – 2007. – № 1. – С. 7-8.

Ликов, В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народнопедагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / В. Ликов // Рідна школа. – 2007. – № 4. – С. 62-64. – Бібліогр. : 15 назв.

Киричук, О. Складові духовного розвитку учнів у спадщині В.О. Сухомлинського / О. Киричук // Рідна школа. – 2007. – № 7-8. – С. 27-29.

Орап, М. Реалізація ідей В. О.Сухомлинського щодо розумового розвитку першокласників під час уроків навчання грамоти / М. Орап // Початкова школа. – 2007. – № 9. – С. 1-2.

Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського : до 14-х Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський в діалозі з сучасністю" / Н. Дічек // Рідна школа. – 2007. – № 9. – С. 14-16. – Бібліогр. : 14 назв.

Антонець, М. В. О. Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець // Рідна школа. – 2007. – № 9. – С. 17-19. –Бібліогр. : 5 назв.

Бондар, Л. В.О.Сухомлинський : основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар // Рідна школа. – 2007. – № 9. – С. 19-22. – Бібліогр. : 13 назв.

Славітінська, І. Проблема мовної освіти в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / І. Славітінська // Українська мова і література в школі. – 2007. – № 7-8. – С. 16-20. – Бібліогр.: 12 назв.

Буринська, Н. М. В. О. Сухомлинський про застосування навчальних завдань / Н. М. Буринська, В. І. Староста // Педагогіка і психологія. – 2008. – №1. – С. 89-93. – Бібл. : - 4 назви.


Антонець, М. Творча спадщина В.О.Сухомлинського у діалозі з актуальними проблемами сучасної початкової освіти / М. Антонець // Початкова школа. – 2008. – № 4. – С. 5.

Онишків, З. В. О. Сухомлинський про індивідуалізацію навчально-виховного процесу в початкових класах / З. Онишків // Початкова школа. – 2008. – № 6. – С. 4-5.

Калуська, Л. Багатство спадку Сухомлинського / Л. Калуська // Палітра педагога. – 2008. – № 5. – С. 7-14 : фото

Коломійченко, О. В. О. Сухомлинський у контексті сучасної дійсності / О. Коломійченко // Початкова школа. – 2009. – № 9. – С. 1-2. – Бібліогр. : 5 назв.

Бондар, Л. В. О. Сухомлинський: ціннісно–гуманна основа виховного процесу / Л. Бондар // Рідна школа. – 2009. – № 8-9. – С. 14-17. – Бібліогр. : 13 назв.

Виховуємо на спадщині Василя Сухомлинського // Завуч. – 2013. – № 8, серпень. – С. 1-24. – Вкладка.
Содержание:
Творча спадщина В. Сухомлинського в діалозі з актуальними потребами сучасної початкової освіти. - С.2-6.
Ідеї формування культури здоров'я школярів у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського та їх втілення в практику роботи сучасної школи. - С.6-10.
Батьки — перші вихователі дитячих душ. Батьківські збори. - С.10-14.
Лист до Василя Олександровича Сухомлинського. - С.14-15.
Розвиток моральних рис особистості через ідеї гуманізму і творчості. - С.15-21.
Виховні години. - С.21-24.

Бібік, Н. Пізнавальний інтерес у вимірах педагогіки Василя Сухомлинського / Н. Бібік // Наша берегиня. – 2013. – № 2. – С. 3-5. – Бібліогр. наприкінці ст.


Інтернет-ресурси:

Посилання 1

Посилання 2


Новини

2024-11-22

Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".

 
footer-logo

"Фокстрот", ліхтар, колись була аптека...
Аж раптом - дві сосни. Бібліотека.

Відділ документів іноземними мовами:

Пн.-Пт.-з 09-19 год Нд.- з 10 до 17 год.
Вихідний день субота. Останній вівторок кожного місяця - санітарний день