Стрічик Віта Михайлівна
2013-05-31
Доброго дня.
Пропонуємо переглянути наступні видання:
Роль і місце інформаційного центру бібліотеки у навчально – виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу // Шкільна бібліотека. – 2006. – №10. – С. 46-47.
Німець, Е. Інформаційні потреби учнів / Е. Німець // Шкільна бібліотека. – 2006. – №10. – С. 99-101.
Міщенко, К. І. Шкільна бібліотека – центр психологічного розвантаження / К. І. Міщенко // Шкільна бібліотека. – 2006. – №11. – С. 23-24.
Курінська, Л. А. Інформаційно-бібліографічне забезпечення навчально – виховного процесу / Л.А. Курінська // Шкільна бібліотека. – 2006. – №11. – С. 41-45.
Роль і місце інформаційного центру бібліотеки у навчально – виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу // Шкільна бібліотека. – 2006. – №11. – С. 59-63.
Бібліотека загальноосвітньої школи // Шкільна бібліотека. – 2006. – №12. – С. 88-98.
Антипова , В. Б. Нетрадиционные модели проведения библиотечных уроков / В.Б. Антипова // Шкільна бібліотека. – 2007. – 4 лют. – С. 2-10.
Загуменна, В. В. Інноваційні форми інформаційно-бібліографічного обслуговування / В. В. Загуменна // Шкільна бібліотека. – 2007. – № 18 (102). – верес. – С.14-15.
Кучерова, А. Інформаційний центр бібліотеки в навчально-виховному процесі / А. Кучерова // Рідна школа. - 2009. - № 7. - С. 75-76
Опарієнко, І. А. Шкільна бібліотека – центр краєзнавчої інформації / І. А. Опарієнко // Шкільна бібліотека. – 2010. – № 5. – С. 4-11.
Ситник, Г. Шляхи і засоби модернізації змісту шкільної бібліотечної справи у 2010-20111 навчальному році / Г. Ситник // Шкільна бібліотека. – 2010. – № 19. – С. 2-4.
Афанасьева, О. Г. Информационная среда обитания: какой должна быть информационная среда современной библиотеки [Текст] / О. Г. Афанасьева // Шкільна бібліотека. - 2010. - № 22. - С. 15-20.
Шабанова, Л. Афоризмотерапія як один із пріоритетних напрямів роботи бібліотекаря школи / Л. Шабанова // Шкільна бібліотека. – 2011. – № 1. – С. 3.
Антипова, В. Б. Массовая работа в школьной библиотеке / В. Б. Антипова // Шкільна бібліотека. – 2011. – № 4. – С. 9-16.
Современный библиотекарь: новые технологии –новые возможности // Шкільна бібліотека. – 2011. – № 4. – С. 17-20.
Методичні рекомендації для шкільних бібліотекарів // Шкільна бібліотека. –2011. – № 3. – С. 2-13.
Иванова, Е. В. Школьные библиотеки и информационные технологии: мечты о будущем / Е. В. Иванова // Шкільна бібліотека. – 2011. – № 9. – С. 22-24. – Бібліогр. наприкінці ст.
Лукавченкова, В. Інноваційні форми бібліотечно-бібліографічної роботи і використання електронних інформаційних ресурсів / В. Лукавченкова // Шкільна бібліотека. – 2011. – № 13-14. – С. 5-8.
Олейнікова, І. Ю. Технічне оснащення мережі шкільних бібліотек / І. Ю. Олейнікова // Шкільна бібліотека. –2011. – № 24. – С. 3-6. – Бібліогр. наприкінці ст.
Хемчян, І. І. Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в діяльності освітянських бібліотек / І. І. Хемчян // Шкільна бібліотека. – 2011. – № 24. – С. 4-6.
Олейнікова, І. Ю. Організаційно – методичний супровід шкільних бібліотекарів / І. Ю. Олейнікова // Шкільна бібліотека. – 2011. – № 24. – С. 23-24.
Лактіонова, Ф. Портфоліо шкільного біліотекаря / Ф. Лактіонова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. – 2012. – № 5. – С. 63-64.
Мосендз, Т. ИТ в работе школьной библиотеки / Т. Мосендз // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. – 2012. – № 6. – С. 48-49.
Таран, А. Шкільна бібліотека – інформаційно-методичний та освітньо–виховний центр / А. Таран // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. – 2013. – № 1. – С. 65-69.
Інтернет – ресурси:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Посилання 4
Посилання 5
Посилання 6