Використання елементів проблемного навчання на уроках географії з використанням ігрових прийомів.
Сливка Марія Василівна
Балаж Тетяна Григорівна 2013-05-27
Пропонуємо Вашій увазі літературу, яка є у фондах нашої бібліотеки:
Топузов О. Метод проектів у системі проблемного навчання з географії / О. Топузов // Географія та основи економіки в школі. – 2007. – № 1. – С. 38-41.
Медведюк О. Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент / О. Медведюк // Початкова школа. – 2007. – № 4. – С. 5-7.
Топузов О. Сутність, основні положення та поняття проблемного навчання географії / О. Топузов // Рідна школа. – 2007. – № 3. – С. 6-9.
Топузов О. Методи проблемного навчання в процесі викладання географії / О. Топузов // Географія та основи економіки в школі. – 2007. – № 4. – С. 35-39.
Топузов О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов // Рідна школа. – 2007. – № 5. – С. 43-46
Корнєєв, Віктор. Сучасний урок географії: методи навчання / В. Корнєєв // Географія та основи економіки в школі. – 2007. – № 8. – С. 8-10.
Гук А. Ігрові моделі уроків тематичного оцінювання : Курс "Загальна географія", 6 клас / А. Гук // Географія та основи економіки в школі. – 2008. – № 2. – C. 10-13.
Надтока О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока // Рідна школа. – 2008. – № 3-4. – С. 42-43.
Журавльова В. Проблемне навчання : застосування індуктивного і дедуктивного методів у викладанні географії / В. Журавльова // Географія та основи економіки в школі. – 2008. – № 5. – С. 9-12.
Топузов О. Розвиток пізнавально-проблемних. самостійних процесів у технології навчання географії / О. Топузов // Рідна школа. – 2008. – № 6. – С. 39-40.
Горбатенко, Олена. Проблемне навчання як засіб формування критичного мислячої особистості / Олена Горбатенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2008. – № 9. – С. 8-10.
Корнєєв В. Інноваційні підходи до навчання географії / В. Корнєєв // Географія та основи економіки в школі. – 2009. – № 7/8. – С. 21-25.
Кривульська Л. Інтелектуальні ігри на уроках географії/ Людмила Кривульська // Географія та основи економіки в школі. – 2010. – № 11/12. – C. 9-12.
Ащеулова І. Завдання творчі та проблемні / І. Ащеулова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2011. – № 12. – С. 43-45.
Запорожцева Н. Ігрові навчальні технології/ Н. Запорожцева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.: Плеяди. – 2012. – № 12. – C. 28.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".