Комунальний заклад

"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"

Закарпатської обласної ради
UA EN 

   >     > 

Віртуальна довідка

Задати питання

  
2013-05-24 адреса питання: http://www.biblioteka.uz.ua/dovidka/view.php?qid=5123
Використання елементів проблемного навчання на уроках історії з використанням ігрових прийомів. Староста Любов Варфоломіївна
Балаж Тетяна Григорівна

Балаж Тетяна Григорівна
2013-05-27

Пропонуємо Вашій увазі наступну літературу:

74.26 К35
Кенц Г. І. Використання сучасних технологій на уроках всесвітньої історії. 10 клас : учебное пособие / Г.І. Кенц. – Харків : Основа, 2004. – 96 c.

74.26 К58
Кожем'яка О. Л. 20 ігор з історії стародавнього світу. Методика проведення повторно-узагальнюючих уроків. 6 клас : методический матеріал / О.Л. Кожем'яка. – Харків: Основа, 2004. – 128 c.

К 74.26 Т 19
Тарахонич М. Ф. Вивчення історії рідного краю в школі : уроки, тести, пошукова робота, кросворди, вікторини, ігри: метод. посіб. / М. Ф. Тарахонич; Закарпат. ін-т післядиплом. пед. освіти. – Ужгород: Ліра, 2008. – 176 c.

Вашкевич, Віктор. Методика викладання історії: необхідність оновлення / В. Вашкевич // Політичний менеджмент. – 2005. – №6. – С. 114-120.

Камбалова Я. Навчаємося у грі : (нетрадиційні види уроків узагальнюваного повторення з історії стародавнього світу на прикладі теми " Греція в V – IV ст. до н. е. " ) / Я. Камбалова, М. Муценко // Історія в школі. – 2007. – № 1. – С. 36- 38 .

Камбалова Я. Навчаємось у грі : (нетрадиційні види уроків узагальнюваного повторення з історії середніх віків на прикладі теми: Європа. Візантія. Арабський світ") / Камбалова Я. // Історія в школі. – 2008. – №1. – С. 19-23.

Камбалова Я. Навчаємося у грі : (нетрадиційні види уроків узагальнюваного повторення з історії середніх віків на прикладі теми ,,Слов'яни та їхні сусіди") / Я. Камбалова // Історія в школі. – 2008. – №2. – С. 23-26.

Власов В. Яким має бути сучасний урок історії (До Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року") : методичний матеріал / В. Власов // Історія в школах України. – 2008. – № 1. – С. 15-18.

Гирич І. Варіант проблемно-тематичного принципу побудови програми з історії України для 10 класу / І. Гирич (Введено оглавление) // Історія в школах України. – 2010. – № 3. – С. 26-31

Запорожцева Н. Ігрові навчальні технології / Н. Запорожцева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2012. – № 12. – C. 28.



Новини

2024-11-22

Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".

 
footer-logo

"Фокстрот", ліхтар, колись була аптека...
Аж раптом - дві сосни. Бібліотека.

Відділ документів іноземними мовами:

Пн.-Пт.-з 09-19 год Нд.- з 10 до 17 год.
Вихідний день субота. Останній вівторок кожного місяця - санітарний день