Добрий день! Допоможіть буль ласка: потрібна література до теми інтернет-журналістика.
Вікторія
Балаж Тетяна Григорівна 2013-05-22
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористатись літературою, яка є у фондах нашої бібліотеки:
32.97 Г65
Гончаров М. В. Введение в Интернет : учеб. пособие : в 9 – ти ч. / М. В. Гончаров, Я.Л. Шрайберг ; под общ. науч. ред. Я. Л. Шрайберг ; ГПНТБ России. – М. – 2000
Ч. 6 : Интернет для средств массовой информации. – 2001. – 40 с.
76.01(4УКР) М 69
Михайлин І. Л. Журналістика як всесвіт : вибрані медіа дослідження / І. Л. Михайлин. – Х.: Прапор, 2008. – 512 c.
76.01(4УКР) Ш24
Шаповал Ю. Г. Національна журналістика : наукові праці: В 2 – х т. / Ю.Г. Шаповал. – Львів, 2006.
Білоусова Н. 2012 року інтернет – шахрайство зросло втричі : аналітики : 70 – 80 % витоку даних трапляється через вірусне програмне забезпечення у клієнта / Н. Білоусова // День. – 2013. – 5 лют. – C. 7.
Веремчук Т. Тематичні проекти мас – медіа ЄС в Україні / Т. Веремчук // Вісник Книжкової палати. – 2012. – № 9. – C. 45 – 47.
Дубровик А. Українці хочуть бути он – лайн завжди і всюди... : [доступ до соціальних мереж став критично важливим для 70% користувачів Інтернету] / А. Дубровик // День. – 2012. – 8 лист. – C. 6.
Кулаковська Х. Візуальний контент інтернет – ЗМІ : термінологіч
ні засади дослідження / Х. Кулаковська // Вісник Книжкової палати. – 2012. – № 6. – C. 26 – 28.
Лосєв І. Тому що... державний : дискусія про приватизацію ЗМІ в Україні відбулася і в телеефірі. На жаль, тенденційна... / І. Лосєв // День. – 2013. – 15 – 16 лют. – C. 19.
Макарова І. С. Оцінювання стану розвитку системи інтернет – ресурсів інформаційного суспільства / І. С. Макарова. – (Економіка та підприємництво) // Держава та регіони. – 2012. – № 3. – C. 44 – 49.
Матвійчук Н. О. Продаж бізнес – інформації через Інтернет: перспективи українських інформаційних агенств у контексті міжнародного досвіду / Н. О. Матвійчук // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – №8. – C. 97 – 102.
Приходько О. В. Інтернет як засіб політичної комуніакції / О.В. Приходько // Трибуна. – 2005. – №3 – 4. – C. 32 – 33.
Світ інформації та його вимоги до особистості // Медіакультура особистості: соціально – психологічний підхід: навч. – метод. посіб. / за ред.: Л. А. Найдьонова, О. Т. Баришполець. – К.: Міленіум. – 2010. – C. 11 – 100.
Що чекає на ЗМІ 2013 року? : світові експерти – про розвиток медіа – простору, критичну поьребу в якості, журналістику рішень та інтерактив // День. – 2013. – 11 – 12 січ. – C. 20.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".