Механізм охоронного гальмування і його роль у дефектології
Гулакова Любов Миколаївна
Стрічик Віта Михайлівна 2012-12-05
Відповідь :
Попонуємо переглянути наступні видання:
Україна. Мін-во освіти і науки Про затвердження тимчасових Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (ІІ ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку: Наказ № 380 від 14.05.07 [Текст] : законы и законодательные акты / Україна. Мін-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 16-17. - С. 7-40.
Білецька, Л. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання. – 2007. – № 4. – С. 12-15.
Ляшенко, Валентина. Програма "Ляльковий театр". Для учнів з мовленнєвими вадами / Валентина Ляшенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2008. – № 5. – С. 34-37. – Бібліогр. в кінці ст.
Україна. М-во освіти і науки. Про функціонування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу : лист № 1/9-804 выд 15.12.08 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. – 2009. – № 1. – С. 4.
Мозгова, П. Специфіка роботи вчителя з учнями, які мають заїкання (Консультація логопеда) / П. Мозгова // Початкова школа. – 2009. – № 1. – С. 54.
Рібцун, Ю. Запобігти, виявити, допомогти : профілактика, діагностика та корекція порушень психофізичного розвитку дошкільнят / Ю. Рібцун // Дошкільне виховання. – 2010. – № 8. – С. 18-19.
Рібцун, Ю. Ігрові прийоми з розвитку лексико-граматичної складової мовлення дітей з порушенням мовлення / Юлія Рібцун // Початкова школа. – 2010. – № 12. – С. 52-55. – Бібліогр. : 7 назв.
Ціотова, Л. Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної компетентності дітей з вадами зору / Лідія Ціотова // Дошкільне виховання. – 2011. – № 3. – С. 26-29.
Кучков, І. Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції (для учнів із затримкою психічного розвитку) / Іван Кучков // Початкова школа. –2011. – № 10. – С. 34-36.
Сокирба, Л. У гості до Золотокосої : бінарне заняття у середній спеціалізованій групі для дітей з вадами мовлення / Людмила Сокирба, Алла Єременко // Дошкільне виховання. – 2011. – № 10. – С. 31-33.
Хохліна О.П. Проблеми розвитку дитини з вадами інтелекту в працях Л.С.Виготського / О.П.Хохліна // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 1. – С. 136
Степанова М. Проблема обучения и развития в трудах Л.С.Выготского и П.Я.Гальперина/ М.Степанова // Вопросы психологии. – 2001. – № 4. – С. 106-114. – Библиогр. : 17 назв.
Шамне А. Проблема типів і форм психічного розвитку в теоретичній спадщині Л.С. Виготського/ А. Шамне // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 1. – С. 49-56. – Бібліогр. : 9 назв.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".