Стрічик Віта Михайлівна
2012-12-03
Зверніть увагу!
74.6 Ш 37
Шевців, З. М. Основи соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. / З. М. Шевців. – К. : Центр учбової л-ри, 2012. – 248 с. : іл, табл. – Бібліогр. : C. 243-246 та наприкінці тем.
***
Зінченко, Н. Дитина... як краще її зрозуміти? : тренінг для батьків / Н. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2011. – № 6. – С. 78-79.
Пузиревич, К. Програма виявлення та розвитку обдарованості / К. Пузиревич // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2011. – № 3. – С. 34-36.
Кобінчук, О. М. Виховна система школи / О. М. Кобінчук // Виховна робота в школі. – 2008. – № 1. – С. 10-42.
Драчук , І. Завдання педагога – плекати обдаровання / І. Драчук // Дивослово. – 2007. – № 11. – С. 10-11. – Бібліографія : 3 назви.
Шиманський, В. Робота з обдарованими дітьми в Чернівецькій гімназії № 1 : становлення гармонійно розвиненої особистості / В. Шиманський // Дивослово. – 2007. – № 10. – С. 23-25.
Федоренко, В. Організація роботи з науково обдарованими дітьми. Деякі практичні аспекти керівництва учнівськими дослідницькими роботами філологічної тематики (тематика робіт, оформлення бібліографії, рецензування) / Валерій Федоренко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. – № 5. – С. 15-23.
Україна. Мін-во освіти і науки Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української (рідної) мови в загальноосвітніх навчальних закладах / Україна. Мін-во освіти і науки // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 3. – С. 128-140.
Україна. Мін-во освіти і науки Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української та зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах : додаток 2 до листа департаменту загальної середньої освіти Міністерства освіти і науки України №2/2-14-420 від 28.02.2007р. / Україна. Мін-во освіти і науки // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 31. – С. 141-153.
Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української та зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах : додаток 2 до листа департаменту загальної середньої освіти Міністерства освіти і науки України №2/2-14-420 від 28.02.2007р. / В. Федоренко , О. Ісаєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 3. – С. 140-153.
Кульчицька, О. І. Соціально – психологічні фактори формування таланту / О.І. Кульчицька // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – № 1. – С. 14-17. – Бібліогр. : 7 назв.
Дмитренко, Л. Виховання обдарованих дітей / Л. Дмитренко // Палітра педагога. – 2007. – № 1. – С. 10-13.
Дмитренко, Л. Виховання обрарованих дітей / Л. Дмитренко // Палітра педагога. – 2007. – № 1. – С. 10-13.
Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами / І. Волощук, В. П. Шепотько // Рідна школа. – 2006. – №9. – С. 73-75.
Дяків, В. Г. Обдаровані діти / В. Г. Дяків // Шкільна бібліотека. – 2006. – №7. – С. 93-98.
Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів (Навчально-методичний посібник) / В. П. Шепотько, І. С. Волощук // Рідна школа. – 2006. – №2. – С. 27-54.
Пашнев, Б. К. Психодиагностика одаренности / Б. К. Пашнев // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №1. – С. 24-26.
Токарєва, Л. Соціалізація і розвиток обдарованого молодшого учня / Л. Токарєва // Соціальна психологія. – 2006. – №1.– С. 94-102.