Стрічик Віта Михайлівна
2012-04-10
Зверніть увагу!
78.38 Б82
Борисова, О. О. Реклама в библиотеке : учебно-практическое пособ. / О.О. Борисова. – М. : Либерея-Бибинформ, 2005. – 216 с. + Приложение с. 196-212. – (Библиотекарь и время. ХХІ век ; № 34). – Библиогр. : С. 179-195.
76.006.5 А 44
Акша, Р. Создание эффективной рекламы : практическое руководство по креативной деятельности / Р. Акша. – М. : Вершина, 2003. – 272 с.
76.006.5 К 72
Костина, А. В. Эстетика рекламы : учеб. пособие / А.В. Костина. – М. : Вершина, 2003. – 304 с.
76.006.5 М 60
Миллер, А. Реклама : энциклопедия для всех / А. Миллер. – М. : Вершина, 2003. – 256 с.
32.97 Г65
Гончаров, М. В. Введение в Интернет : учеб. пособие : в 9-ти ч. / М.В. Гончаров, Я.Л. Шрайберг ; под общ. науч. ред. Я.Л. Шрайберг ; ГПНТБ России. – М. : [б. и.], 2000 –
Ч. 8 : Реклама в Интернет. – 2001. – 44 с. – Библиогр. : С.42-43 . – Алф. указ.: С. 37-41.
65.050Л84
Лук'янець, Т. І. Рекламний менеджмент : навч. посібник / Т.І. Лук'янець ; Київський нац. економ. ун-т. – 2-е вид., доп. – К. : КНЕУ, 2003. – 404 с. : табл.
65.050.2В57
Владимирская, А. О. Как заработать на рекламе / А. О. Владимирская, П. А. Владимирский. – К. : А.С.К., 2006. – 336 с. - Библиогр. : С. 331-333.
76.006.5 И21
Иванова, К. А. Копирайтинг : секреты составления рекламных и PR-текстов / К. А. Иванова. – 2-е изд. – СПб. [и др.] : Питер, 2008. – 160 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). – Библиогр. : С. 156-157.
76.0 О-64
Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посіб. / Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні , Держ. ін-т розвитку сім'ї та молоді ; авт.кол.: Т. А. Марочко [та ін.]. – К. : Фенікс, 2007. – 110 с. : іл. - Бібліогр. в кінці розд.
76.0 Т66
Третьякова, Т. Н. Реклама в социально-культурном сервисе и туризме : [учеб. пособ. для студ. высш. учеб. зав., обучающихся по спец. "Социально-культурный сервис и туризм"] / Т. Н. Третьякова. – М. : Академия, 2008. – 272 с. : рис., табл. - (Высшее профессиональное образование). – Библиогр. : С. 262.
76.0 М42
Медведева, Е. В. Рекламная коммуникация / Е. В. Медведева. – Изд. 3-е. – М. : Издательство ЛКИ, 2008. – 280 с. – Библиогр.: С. 267-272. – Указ.: С. 273-277.
67.9(4УКР)304 У-45
Україна. Закони.Закон України "Про рекламу" : за станом на 19 лют. 2010 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К. : Парлам. вид-во, 2010. – 28 с. –(Закони України).
32.97 Е 15
Евдокимов, Н. В. Раскрутка Web-сайтов : эффективная интернет-коммерция / Н. В. Евдокимов. М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2010. –160 с. : ил. – Предм. указ. : С. 151-154.
***
Булах, Т. Правові засади реклами / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. – 2008. – № 5. – С. 11-15. – Бібліогр. : С. 15 (21 назва).
Петренко, С. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні / С.О. Петренко // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 4. – С. 4-6.
Мільченко, О. Реклама в Інтернет - мережі : проблеми законодавчого регулювання захисту прав на знаки для товарів і послуг в Інтернет - рекламі / О. Мільченко // Юридична практика. – 2012. – № 1-2. – С. 30-31.
Боса, О. А. Рекламний текст: навчально-дидактичний аспект / О. А. Боса // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2011. – № 34-36. – С. 92-94.
Загдай, Олена. Нові підходи до реклами / О. Загдай // Діловий вісник. – 2011. – № 10. – С. 9.
Протопова, Е. Э. Как составить библиографическое описание рекламного продукта / Е. Э. Протопова // Библиография. – 2011. – № 4. – С. 19-25.
Капинус, Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 291-295 : рис. – Бібліогр. : 11 назв
Бурило, Ю. Правовий режим веб-сайту як засобу масової інформації в Україні / Ю. Бурило // Юридична Україна. – 2011. – № 12. – С. 26-30. – Бібліогр. в примітках: С. 30.
Артемьева Т. "Рекламный листопад"// Библиотека. – 2007. – С.42-44.
Борисова О. Взгляд социолога на рекламу// Библиотека. – 2007. – №9. – С.58-60.
Борисова О.О. "Реклама в библиотеке": учебный курс в контексте образовательного ГОСТ нового поколения// Библиотековедение. – 2005. – №1. – С.120-123.
Борисова О.О. Технология стендовой рекламы в библиотеке// Мир библиографии. – 2003.–№5. – С.30-35.
Інтернет – ресурси:
Посилання 1