Допоможіть знайти Інтернет-реклама бібліотек та методи удосконалення та просування сайтів бібліотек.
Антіпенко ольга миколаївна
Стрічик Віта Михайлівна 2012-04-03
Зверніть увагу!
72.4(4УКР) Н 34
Чуприна, Л. Бібліотечний сайт: електронні розрахунки за платні послуги в контексті маркетингової стратегії / Л. Чуприна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. – 2009. – Вип. 25. – С. 58-66. – Бібліогр. наприкінці ст.
Положення про Всеукраїнський конкурс бібліотечних інтернет-сайтів // Бібліотечна планета. – 2007. – № 2. – С. 33-34.
Цуріна, І. Як зробити веб-сайт публічної бібліотеки успішним / І. Цуріна // Бібліотечна планета. – 2007. – № 2. – С. 34-36. – Бібліогр. : 5 назв.
Онищенко, С. Краєзнавчі ресурси на сайтах обласних бібліотек / С. Онищенко // Бібліотечна планета. – 2009. – № 2. – С. 18.
Трачук, Л. Електронна бібліографічна продукція на сайтах українських бібліотек / Л. Трачук // Бібліотечний вісник. – 2009. – №3. – С. 6-11.
Дорофеєва, О. Удосконалення доступу до галузевого веб-ресурсу (на прикладі реферативної бази даних порталу Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського) / О. Дорофеєва // Бібліотечний вісник. – 2010. – №1. – С. 3-9.
Здановська, В. Інформаційно - бібліотечний складник сайтів науково - дослідних установ НАН України / В. Здановська // Бібліотечний вісник. – 2010. – № 3. – С. 3-8.
Булах, Т. Правові засади реклами / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. – 2008. – №5. – С. 11-15. – Бібліогр. : С. 15 (21 назва).
Бурило, Ю. Правовий режим веб-сайту як засобу масової інформації в Україні / Ю. Бурило // Юридична Україна. – 2011. – № 12. – С. 26-30. – Бібліогр. в примітках: С. 30.
Мільченко, О. Реклама в Інтернет - мережі : проблеми законодавчого регулювання захисту прав на знаки для товарів і послуг в Інтернет - рекламі / О. Мільченко // Юридична практика. – 2012. – № 1-2. – С. 30-31.
Боса, О. А. Рекламний текст: навчально-дидактичний аспект / О. А. Боса // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2011. – № 34-36. – С. 92-94.
Загдай, О. Нові підходи до реклами / О. Загдай // Діловий вісник. – 2011. – № 10. – С. 9.
Протопова, Е. Э. Как составить библиографическое описание рекламного продукта / Е. Э. Протопова // Библиография. – 2011. – № 4. – С. 19-25.
Капинус, Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 291-295 : рис. – Бібліогр. : 11 назв.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".