Стрічик Віта Михайлівна
2012-03-19
Радимо звернутися до наступних джерел:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Посилання 4
http://magazines.russ.ru/znamia/2001/2/rec_haz.html, а також:
Штейнбук, Ф.М. Тексти, які нас обирають : роздуми щодо вивчення новели "Смерть у Венеції" Т.Манна з необов'язковим вступом, обов'язковим контекстом та деякими методичними спостереженнями / Ф. М. Штейнбук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 1999. –12. – С.27-28, 37-38.
Дворак, О.Г. Згубність "Авантюри почуттів" : Конспект уроку з вивчення новели Т.Манна "Смерть у Венеції". 11 кл. / О. Г. Дворак// Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2000. – № 10. – С.37-45.
Стамах, Т.В. Чи може "героїзм кволих" народити здорове мистецтво? : за новелою Т.Манна "Смерть у Венеції" / Т. В. Стамах // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2001. – 1. – С.53-54.
Андронік, А. Сеанс чорної магії : (матеріали до вивчення новели Томаса Манна "Маріо і чарівник". У порівнянні з "Майстром і Маргаритою" Булгакова, "Фауста" Гете та ін.) / А. Анатолій // Зарубіжна література. – 2001. – 44, листоп. – С.1-24.
Волощук, Є.В. Проблематика новели "Маріо і чарівник" Т.Манна у контексті доби 20-30 років 20 ст. : матеріал літературознавця до уроку-лекції / Є. В. Волощук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2001. – 12. – С.29-31.
Клименко, Ж. Палкий протест проти тоталітаризму : метод. рек. до вивчення новели Т.Манна "Маріо і чарівник". 11 кл. / Ж. Клименко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2002. – №3. – С.31-34.
Волощук, Є.В. На перетині гуманістичної та модерністської традиції: духовні джерела творчості Томаса Манна / Є. В. Волощук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2002. – 12. – С.52-53.
Шахова, К. Музична стихія в Томаса Манна / К. Шахова // Зарубіжна література. – 2003.– верес. – С.17-21.
Данюк, Л. Загадкова царина людської душі : Проблематика, ідейно-художні особливості новели "Маріо і чарівник", 11 кл. / Данюк Лариса // Зарубіжна література. – 2005. – №45, (груд.). – С.6-13.