Канюка Олена Анатоліївна
2012-01-05
Доброго дня! У фондах нашої бібліотеки є наступна література:
78.3
Б27
Басамыгина, Ирина Николаевна.
Маркетинг как технология управления современной библиотекой [Текст] : [науч.-практ. пособ.] / И. Н. Басамыгина, А. А. Апанасенко. - М. : Литера, 2009. - 128 с. : ил. - (Современная библиотека ; вып. 41). - Библиогр.: с. 109-112.
78.34(4УКР)
Б 33
Башун, Олена Володимирівна.
Маркетинг і фандрейзинг в бібліотеках [Текст] = Маркетинг и фандрейзинг в библиотеках : бібліогр. покажчик : [для дослідників проблеми маркетингу і фандрейзингу в б-ках, а також бібліотекарям-практикам і для використання в навчальному процесі вузів] / О.В. Башун ; Донецьке відділення Наукового Товариства ім. Шевченка; Донецька ОУНБ ім. Н.К. Крупської. - Донецьк , 2000. - 60 с. - Текст укр., рос. мовами.
65
Р 69
Ромат, Євгеній Вікторович.
Словник основних рекламних і маркетингових термінів [Текст] / Є.В. Ромат. - Х. : Студцентр, 2003. - 56 с. - (Бібліотека журналу "Маркетинг і реклама")
78.36
Ф79
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід [Текст] : примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек. Вип. 1 / М-во культури і туризму України, Національна парламентська бібліотека України ; відп. за вип. Т. Вилегжаніна. - Київ, 2006. - 32 с. - Бібліогр.: с. 27-31.
Мешалкина, Ю. В. Организация и развитие библиотечной маркетинговой службы / Ю. В. Мешалкина // Библиотековедение. - 2010. - № 5. - C. 30-36.
Ярошенко Т. Знімаючи рожеві окуляри: LIBER про нові зміни та можливості для академічних бібліотек Європи / Т. Ярошенко // Бібліотечна планета. – 2009. - № 4. – С. 22.
Вилегжаніна Т. Менеджмент бібліотеки в сучасних умовах: розподілене керівництво і відповідальність / Т. Вилегжаніна // Бібліотечна планета. – 2009. - № 1. – С. 5.
Василенко О. Статистична інформація в бібліотечному маркетингу / О. Василенко // Бібліотечний вісник. – 2009. - № 5. С. 3 – 8.
А також Інтернет-ресурси:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Посилання 4
Посилання 5
Посилання 6