Стрічик Віта Михайлівна
2009-03-05
Відповідь:
Зверніть увагу!
65.050.2
Л84
Лук'янець, Тамара Іванівна.
Рекламний менеджмент : Навч. посібник / Т.І. Лук'янець ; Київський нац. економ. ун-т. - 2-е вид., доп. - К. : КНЕУ, 2003. - 404 с. : табл
Булбук Н.М. Застосування концепції життєвого циклу до ринку рекламних агентств / Н. М. Булбук // Економіка та держава. - 2008. - № 2. - С. 49-51. - Бібліогр. с. 51 (6 назв.). - Бібліогр. с. 51 (6 назв.)
Аннотация: У даній статті автором розглядаються існуючі дослідження у галузі розробки життєвого циклу організацій. Базуючись на проведенному аналізі, автором вперше пропонується модель життєвого циклу, побудовану для застосування у сфері ринку рекламних агентств.
Денисенко, Людмила. Реклама в нашому житті / Л. Денисенко // Науковий світ. - 2008. - № 8. - С. 28-29.
Аннотация: Спроба дослідити, що ж таке реклама та коли вона з’явилася. Небезпечність і шкідливість рекламного впливу.
Дубовик О.В. Управління рекламною діяльністю як форма впливу на поведінку споживачів / О.В. Дубовик // Регіональна економіка. - 2007. - № 3. - С. 258-265. - Бібліогр.: 5 назв.. - Бібліогр.: 5 назв.
Аннотация: Проаналізовано трактування терміна "позитивне сприйняття реклами" для різних засобів інформації. Запропонований механізм зменшення негативного споживчого ставлення до реклами в Україні, розкрито його характерні риси. Обгрунтовано необхідність розробки комунікаційної політики як одного з елементів системи "маркетинг-мікс" підприємсмтва
Петренко, Сергій. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні / С.О. Петренко // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 4. - С. 4-6.
Аннотация: В статті дається інтерв'ю з Сергієм Петренко, генеральним директором компанії "Яндекс. Україна", який відповів на декілька запитань журналу "Маркетинг в Україні" під час практичного семінару "Рекламні можливості Яндексу", який відбувся 10-11 липня 2008 р. в Києві.
Інтернет - ресурси:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Посилання 4
Посилання 5