Балаж Тетяна Григорівна
2011-11-07
Доброго дня! Пропонуємо скористатись наступною літературою:
Укpаїна.Закони. Закон України про туризм : За станом на 10 травня 2005 року/ Верховна Рада України. -К.: Парламентське вид-во, 2005.-36 c. -(Закони України).
Агафонова Л.Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання : Навч. посіб./ Л.Г. Агафонова, О.Є. Агафонова; Київський ун-т туризму, економіки і права. -К.: Знання України, 2002.-358 c.
Бабарицька В.К. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту : навч. посіб./ В.К. Бабарицька, О.Ю. Малиновська. -К.: Альтерпрес, 2004.-288 c.
Дурович А.П. Реклама в туризме : учеб. пособ./ А. П. Дурович. -4-е изд., стер.. -Минск: Новое знание, 2008.-256 c.
Дядечко, Лідія Павлівна. Економіка туристичного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / Л.П.Дядечко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 224 с.
Мальська М.П. Основи туристичного бізнесу : навч. посіб./ М.П. Мальська, В.В. Худо, Валерій Іванович Цибух; М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. Івана Франка. -К.: Центр навчальної л-ри, 2004.-272 c.
Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко [та ін.] ; за заг. ред. : Г. Б. Мунін ; О. О. Гаца ; Нац. акад. наук України, Рада із вивч. продукт. сил України [та ін.]. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.
Заставецька, Ольга. Розвиток туризму в депресивному регіоні [Текст] / О. Заставецька, Н. Сватко, І. Кавецький // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2009. - № 32. - С. 11 - 12.
Шкарлет С.М. Тенденції і перспективи розвитку туристичної галузі України у складі національної та світової економіки / С. М. Шкарлет, О. М. Кальченко // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 10. - С. 36-43.
Гуткевич С.О. Проблеми діяльності підприємств туристичної сфери і шляхи їх розв"язання / С. О. Гуткевич, Л. А. Дяченко // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 11. - С. 63-70.
Гринькевич О. С. Удосконалення оцінки конкурентоспроможності туристичного продукту регіону [Текст] / О. С. Гринькевич, М. М. Біль // Регіональна економіка. - 2009. - № 4. - С. 40-46.
Самонова Т.Б. Дослідження кон'юктури ринку туристичних послуг в Україні : основні підходи / Т. Б. Самонова // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 3. - С. 99-104.
Балашова Р.І. Ефективність туристичної діяльності і вдосконалення методів її оцінки / Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 3. - С. 131-137.
Дутчак, Світлана. Туристика як наукова система [Текст] / С. Дутчак // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2010. - № 20. - С. 7 - 9.
Іляшенко А. Х. Державна політика у сфері туристичних послуг [Текст] / А. Х. Іляшенко // Держава та регіони. - 2010. - № 2. - С. 93 - 99.
Коваль П. Ф. Розвиток розважального сектору туріндустрії як засіб зміцнення туристичного потенціалу України / П. Ф. Коваль, Н. О. Алєшугіна, Г. П. Андрєєва // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 6. - С. 78 – 83.
Милостних, Ольга. Програма розвитку туризму без належного фінансування - пустий дзвін [Текст] / О. Милостних, О. Орішко // Фінансовий контроль. - 2010. - № 5. - С. 12 - 15.
Мельник О.М. Асортиментна стратегія ефективності туристичних організацій / О. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 8. - С. 140-144.
Ярмолка В.М. Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 8. - С. 191-196.
Бабіна Н. І. Розвиток малого підприємництва туристичної сфери в курортному місті [Текст] / Н. І. Бабіна // Держава та регіони. - 2010. - № 4. - С. 4 - 6.
Пендерецький О. В. Промисловий туризм в Україні: стан, перспективи розвитку / О. В. Пендерецький // Український географічний журнал. - 2010. - N 3. - С. 48 – 51.
Забуранна Л.В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 10. - С. 58-63.
Сіренко К.В. Аналіз туристичного ринку України в сучасних умовах розвитку економіки / К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - № 12. - С. 70-74.
Гур’єва, Ірина. Розвиток туризму в Україні: проблеми й перспективи [Текст] / І. Гур’єва, С. Хитяник // Фінансовий контроль. - 2011. - № 1. - С. 17-22.
Новікова Н.О. Світовий ринок туристичних послуг: особливості та перспективи [Текст] / Н. О. Новікова // Вісник. - 2010. - № 3. - С. 113-116.
Шиманська В. Розвиток регіонального туристичного комплексу як засіб підвищення конкурентоспроможності держави [Текст] / В. Шиманська // Вісник. - 2010. - № 3. - С. 123-124.
Комисарова Т. С. Представления о геопространстве в туристике [Текст] / Т. С. Комисарова // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2011. - № 21-23. - С. 3-4.
Пестушко, Валерій. Туризм - шлях у майбутнє [Текст] / В. Пестушко // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2011. - № 24. - С. 6-7.
Андрєєва, Наталя. Сучасна організація аграрного туризму в Україні як перспективний напрямок розвитку сільських територій [Текст] / Н. Андрєєва, С. Нездоймінов, І. Дишловий // Економіст. - 2011. - № 7. – С. 25-28.
Пархоменко Є.В. Професійні компетенції сучасних керівних кадрів сфери туризму України [Текст] / Є. В. пархоменко // Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 135-137
Заячковська, Галина. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Г. Заячковська // Журнал європейської економіки. - 2011. - Т. 10 (№ 2). - С. 171-177.
Бондаренко, М.П. Система зміцнення конкурентних позицій туристичного сектору України [Текст] / М.П. Бондаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 9. - С. 66-73.