Відповідь:
Зверніть увагу!
Арцишевська М. Суспільствознавча картина світу як теоретична основа інтеграції змісту шкільної освіти
// Шлях освіти. – 2000. - №3. – С.16-20.
Банарик Н.Б. У пошуках моделі інтегрованого уроку
// Всесвітня література. – 1997. - №7. – С.11.
Бех І. Інтеграція як освітня перспектива // Початкова школа. – 2002. - №5. – С.5-6.
Бицюра Ю. Інтегрована система навчання // Завуч (Перше вересня). – 2002. - №16. – С.10-11.
Гончаренко С., Мальований Ю. Інтегроване навчання: за і проти // Освіта. – 1994. – 16 лютого. – С.3.
Козловська І.М., Собко Я.М. Принципи дидактики в контексті інтегративного навчання // Педагогіка і психологія. – 1998. - №4. – С.48-51.
Липова Л., Ренський С. Інтеграція індивідуальної роботи з іншими формами навчальної діяльності // Рідна школа. – 2002. - №1. – С.8-10.
Мариновская О. Інтегральна педагогічна технологія: традиційний урок з елементами інтеграції // Історія України (Перше вересня). – 2001. - №44. – С.5-7.
Iнтегроване навчання в початковій школі
Волкова І. Інтегровані уроки в початковій школі // Початкова школа. – 2000. - №1. – С.28-31.
Лисенко Г.О. З досвіду проведення інтегрованих уроків // Бібліотечка вчителя початкової школи. – 2000. - № 11-12. – С.23.
Міцкевич О. Інтегрований навчально-виховний процес у другому класі // Вересень. – 1997. - №1. – С.41-43.
Міцкевич О. Конструювання інтегрованого змісту навчального процесу в початкових класах // Вересень. – 1998. - № 1-2. – С.57-59.
Мытницкая С.Н. Мне помогают элементы интегрирования // Начальная школа. – 2002. - №1. – С.75-56.
Огородникова О.С. Должностная инструкция педагога-психолога класса интегрированного обучения // Завуч начальной школы. – 2001. - №4. – С.67-68.
Чудинов Ю.В. Должностная инструкция воспитателя курса интегрированного обучения // Завуч начальной школы. – 2001. - №4. – С.63-66.
Чудинов Ю.В. Должностные инструкции учителя класса интегрированного обучения // Завуч начальной школы. – 2001. - №4. – С.57-59.
Чудинов Ю.В. Концепция развития экспериментального интегрированного класса в системе развивающего обучения Д.Б. Эльконина и В.В. Давыдова в начальной школе // Завуч начальной школы. – 2001. - №4. – С.42-52.
Чудинов Ю.В. Назирова А.В. Должностная инструкция педагога-консультанта класса интегрированного обучения // Завуч начальной школы. – 2001. - №4. – С.69-70.
Якименко С.І. Формування світогляду молодших школярів засобами інтеграції // Початкова освіта. – 2000. - № 38. – вкладинка
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".