Канюка Олена Анатоліївна
2011-01-31
Шановний читач!
Радимо скористатись наступними інтернет-ресурсами таджерелами:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Посилання 4
Посилання 5
Посилання 6
Посилання 7
Посилання 8
К 72
О-13
Обдаровані діти краю на зламі віків [Текст] : тези наук.-дослід. робіт школярів / Закарпат. регіон. орг. "Сузір’я", Мала акад. Закарпаття ; упоряд. В. М. Михайлець ; передм. М. В. Братійчук. - Ужгород : Гражда, 2002. - 100 с
88.8
В 40
Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості [Текст] : монографія / Акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка ; авт. кол.: Р. О. Семенова ; Д. К. Корольов [та ін.] ; за ред. Р. О. Семенова. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 144 с
74.202
Т31
Теличко, Наталія Вікторівна.
Організація навчання обдарованих молодших школярів у США [Текст] : монографія / Н. В. Теличко. - Мукачево : Карпатська вежа, 2009. - 240 с
88.3
З-69
Змановская, Елена Валерьевна.
Девиантология [Текст] : (Психология отклоняющегося поведения) : учеб. пособ. для студ., изуч. психологию, социальную работу и социальную педагогику / Е. В. Змановская. - 2-е изд., стер. - К. : Академия, 2008. - 288 с.
Дяків, В. Г.
Обдаровані діти [Текст] : научно-популярная литература / В.Г. Дяків // Шкільна бібліотека. - 2006. - №7. - С. 93-98.
Волощук, Іван.
Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами [Текст] : общественно-политическая литература / І. Волощук, В.П. Шепотько // Рідна школа. - 2006. - №9. - С. 73-75.
Дмитренко, Лілія.
Виховання обрарованих дітей [Текст] : научно-популярная литература / Л. Дмитренко // Палітра педагога. - 2007. - № 1. - С. 10-13.
Федоренко, Валерій.
Організація роботи з науково обдарованими дітьми. Деякі практичні аспекти керівництва учнівськими дослідницькими роботами філологічної тематики (тематика робіт, оформлення бібліографії, рецензування) [Текст] / Валерій Федоренко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 15-23
Янковчук, М. М.
Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей [Текст] / М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 3. - С. 63-66
Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української (рідної) мови, української та зарубіжної літератури [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Департамент загальної середньої та дошкільної освіти // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №10. - 1-14 (Внесок 47)
Янковчук, М. М.
Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей [Текст] / М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 4. - С. 68-71.
Кушнір, В.
Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості [Текст] / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа. - 2009. - № 4. - С. 66-69.
Тимчишина, Н.
Толерантність як основа розвитку творчої особистості. Як створити у дитячому колективі атмосферу любові : ігрові завдання та ситуації для роботи з обдарованими дітьми [Текст] / Н. Тимчишина // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 60-64.
Дяченко, Вікторія.
Психолого-педагогічний супровід здібної та обдарованої дитини початкової школи [Текст] / В. Дяченко // Завуч. Наша вкладка. - 2010. - № 33. - С. 9-11.
Гудь, Мар’яна.
Обдаровані діти [Текст] : психолого-педагогічні аспекти роботи / М. Гудь // Початкова освіта. - 2010. - № 45. - С. 2- 4.