Добрий день!Допоможіть,будь ласка знайти доклад на тему "Організація групової навчальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури"
Черноног Юлія Олександрівна
Стрічик Віта Михайлівна 2009-01-26
Відповідь:
Зверніть увагу!
1. Сергієнко, А. Основні аспекти організації групової навчальної діяльності школярів / Антоніна Сергієнко // Бібліотечка "Дивослова". - 2008. - № 4. - С. 2-11.
2. Малафіїк, І. В. Дидактика : навчальний посібник / І.В. Малафіїк. - К. : Кондор, 2005. - 395 с.
3. Сергієнко, А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників / Антоніна Сергієнко // Дивослово. - 2008. - №3. - С. 7-10.
4. Матяш, Н. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології / Надія Матяш // Рідна школа. - 2007. - № 1. - С. 53-56.
5. Покась, Л. Підвищення результативності навчання учнів з географії шляхом використання групової форми їх діяльності / Лілія Покась. // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 5. - С. 46-49.
6. Старинська, О. Розвиток інтелектуальної ініціативи засобами інтерактивного навчання / Олена Старинська // Рідна школа. - 2006. - № 6. - С. 39-41 : портр.
7. Покась, Л. Групова діяльність учнів на нестандартних уроках з фізичної географії. // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 5. - С. 37-39.
8. Цимбалюк, М. Методика проведення групової роботи на уроках географії. // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 7. - С. 10-11.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".