Стрічик Віта Михайлівна
2008-12-03
Відповідь:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Зверніть увагу!
К 74
Г 64
Гомоннай, В. Концепція Августина Волошина про формування професії вчителя [Текст] : тези наукових розвідок / В. Гомоннай; Управління освіти і науки,Закарпатське відділення педтовариства України,Обласний центр туризму,краєзнавства,екскурсій і спорту учнівської молоді. - Ужгород : Госпрозрахунковий ред.-вид. відділ Закарпатського обласного управління по пресі, 1995. - 20 с.
Завірюха, Л. Авторитет учителя : аналіз соціологічного дослідження [Текст] : общественно-политическая литература / Л. Завірюха
// Соціальна психологія. – 2005. – №5. – С. 124-137.
Васюк, Оксана. Основні педагогічні фактори та умови формування професійної спрямованості майбутніх фахівців [Текст] : научно-популярная литература / О. Васюк // Вісник Книжкової палати. – 2006. – №1. – С. 29-31.
Баріхашвілі, І. До питання про підготовку педагогічних кадрів у вищих навчальних закладах [Текст] : общественно-политическая литература / І. Баріхашвілі // Українська література в загальноосвітній школі. – 2006. – №2. – С. 46-49.
Уйсімбаєва, Наталія (Н.). Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки високваліфікованих фахівців [Текст] / Наталія Уйсімбаєва // Рідна школа. – 2006. – №9. – С. 17-19.
Падюк, Тетяна. Формування інноваційної культури педагога [Текст] / Т. Падюк // Рідна школа. – 2006. – №11. – С. 77.
Любов Артеменко: " Учитель - це не професія, це спосіб життя" [Текст] / Н. Холод, А. Шилова // Географія та основи економіки в школі. – 2007. – № 9. – С. 7.
Савченко, О. Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися [Текст] / О. Савченко // Початкова школа. – 2007. – № 8. – С. 1-5.
Ходанич, Л. Як сформувати вчителя інноваційно компетентою особистістю [Текст] : з досвіду методичної роботи / Л. Ходанич, Т. Гнаткович // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – № 8. – С. 60-65.
Аннотация: Результатом пізнавальної діяльності педагога є когнітивний компонент готовності до інновацій, що охоплює уміння здобувати, поповнювати свої знання, здатність планувати навчальний процес,конструювати конкретне знання,організовувати свою діяльність і діяльність людей, формуватиміжособистісні стосунки.
Дибський, С. Педагогічна культура вчителя [Текст] / С. Дибський
// Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2008. – № 3. – С. 59-61.
Аннотация: Стаття містить перелік презентацій практичного педагогічного досвіду, діагностичних анкет, які пропонуються для того, щоб показати все те хороше, що є в роботі кожного педагога.