У яких творах М.Хвильового герої закінчують життя самогубством?
Канюка Олена Анатоліївна 2009-12-28
Шановний читач! Радимо скористатись наступними джерелами, що є в нашій бібліотеці:
83.3(4УКР)6
П40
Плющ, Леонід.
Його таємниця, або " Прекрасна ложа " Хвильового [Текст] : научное издание / Л. Плющ; Передм. М.Р. Стех. - К. : Факт, 2006. - 872 с. - Бібліогр.: с.808-820 . -Покаж.: с. 821-869. - ISBN 966-359-134-Х (в опр.) : 68 грн.
Безхутрий, Ю. М.
Микола Хвильовий-романтик, імпресіоніст, модерніст? [Текст] / Ю.М. Безхутрий, І.І. Московкіна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2004. - №10. - С. 7-11.
Сулима, М.
Микола Бажан: між Михайлем Семенком і Миколою Хвильовим [Текст] / М. Сулима // Слово і час . - 2004. - №10. - С. 18-24.
Левіна, В. Г.
Українська ментальність у художніх творах М. Хвильового [Текст] : научно-популярная литература / В.Г. Левіна // Collegium. - 2005. - №18. - С. 109-145/
Юрченко, Володимир.
Бінаризм творчого мислення Миколи Хвильового [Текст] : лінія анарх-Карно у повісті "Санаторійна зона" / В. Юрченко // Дивослово . - 2006. - №1. - С. 56-58.
Ковалів, Юрій.
Деміфізація світу як тексту у прозі Миколи Хвильового [Текст] : фрагменти / Ю. Ковалів // Дивослово . - 2006. - №6. - С. 43-48.
Софійчук, Г.
Розіп'ятий на хресті фанатичної ідеї [Текст] : урок в 11 класі за новелою Миколи Хвильового "Я(Романтика)" / Г. Софійчук // Дивослово. - 2008. - № 10 . - С. 19-21
Омельчук, Олеся.
Ідеологема смерті в українських літературно-критичних дискурсах (критика М. Хвильового, В. Блакитного, С. Єсеніна, В. Маяковського) [Текст] / О. Омельчук // Слово і час. - 2008. - № 8. - С. 12-21. - Бібліогр.: 32 назви.
Бондаренко, Юрій.
Феноменальна та рутинна історія у прозі Миколи Хвильового: зони конфліктів і небезпек [Текст] / Ю. Бондаренко // Слово і час. - 2009. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр. : с. 81
Коробоненко, Т. В.
Микола Хвильовий (Фітільов) і літературна дискусія 1925-1928 років [Текст] / Т. В. Коробоненко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 10. - С. 25-30.
Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".