Канюка Олена Анатоліївна
2009-12-08
Доброго дня!
Зверніться до таких джерел:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Посилання 4
Посилання 5
Посилання 6
Посилання 7
Посилання 8
Посилання 9
Посилання 10
Посилання 11
Садовнікова, О.
Метод проектів на уроках української мови як засіб формування пізнавально-творчих умінь старшокласників [Текст] / О. Садовнікова // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 4. - С. 8-13. - Бібліогр.: 4 назв.
Не готові знання, а вміння їх здобувати: Від розвитку до саморозвитку [Текст] // Дошкільне виховання. - 2007. - № 8. - С. 3-6.
Буряк, В.
Система дидактичних умов ефективної організації навчально пізнавальної діяльності [Текст] / В. Буряк // Рідна школа. - 2007. - № 9. - С. 25-27.
Ніколаєва, Л.
Роль виражальних мовних засобів в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Л. Ніколаєва // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 19-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Мартиненко, Світлана.
Діагностичні методики вивчення навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2008. - № 4. - С. 52-55. - Бібліогр.: 5 назв.
Мартиненко, Світлана.
Діагностичні методики вивчення навчально-пізнавальної діяльності учнів третього класу [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2008. - № 5. - С. 45-48. - Бібліогр.: 5 назв.
Розумна карусель : для дітей 3-6 років [Текст] / Л. Гончарова, В. Мельянцова, Л. Тризна та ін. // Дошкільне виховання. - 2009. - № 1. – С. 28-29.
Інтеграція пізнавальної і рухової діяльності в системі навчання та виховання учнів [Текст] [Текст] : методичні рекомендакії // Позакласний час. - 2009. - № 13-14. - . С. 33-48.