Канюка Олена Анатоліївна
2009-11-10
Радимо використати наступні джерела:
Посилання 1
Посилання 2
Посилання 3
Посилання 4
Посилання 5
65.050.2
Г51
Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Т.Д.Гірченко, О.В.Дубовик ; Нац. банк України, Львів. банк. ін-т. - К. : "Фірма "ІНКОС" : Центр навчальної літератури, 2007. - 256 с. : кол.іл.
Медведь, Й.
Маркетингове середовище фінансової інституції [Текст] / Й. Медведь // Маркетинг и реклама. - 2004. - №12. - С. 48-50.
Ситай, В.
Маркетингові дослідження для регіональних банківських установ [Текст] / В. Ситай // Маркетинг в Україні. - 2004. - №6. - С. 45.
Штейн, Ольга.
Нові тенденції в розвитку банківського маркетингу [Текст] / О. Штейн // Вісник Національного банку України. - 2006. - №8. - С. 51-55.
Пригожина, Анжела Іванівна.
Райффайзен Банк Аваль: Досвід корпоративних комунікацій [Текст] / А.І. Пригожина // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 1. - С. 51-57.
Ровінський, Дмитро.
Ризики впровадження CRM-системи у банку [Текст] / Д.Б. Ровінський // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. - С. 37-39.