Комунальний заклад

"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"

Закарпатської обласної ради
UA EN 

   >     > 

Віртуальна довідка

Задати питання

  
2023-06-13 адреса питання: http://www.biblioteka.uz.ua/dovidka/view.php?qid=10289
Добрий день! Допоможіть будь ласка. Мене цікавить розвиток креативності в молодших школярів? Катя
Смільгіна Наталія Іванівна

Смільгіна Наталія Іванівна
2023-06-15

Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі:

373.013
В 12
Ваґнер, Тоні. Мистецтво навчати : як підготовити дитину до реального життя / Т. Ваґнер, Т. Дінтерсміт ; пер. з англ. Н. Борис. – К. : Наш формат, 2017. – 312 с. : іл.

***

Біла, І. До вершин педагогічної майстерності / І. Біла // Дошкільне виховання. – 2010. – № 10. – С. 3-5.

Біла, І. Феномен дитячої творчості / Ірина Біла // Дошкільне виховання. – 2011. – № 1. – С. 7-11. – Бібліогр.

Бонарева, Світлана. Особливості роботи з обдарованими дітьми / Світлана Бонарева // Біологія і хімія в рідній школі. – 2018. – № 1. – С. 21-24. – Бібліогр. в кінці ст.

Васильєва, Дарина. Як розвивати креативність учнів у навчанні математики / Дарина Васильєва // Математика в рідній школі. – 2021. – № 3. – С. 41.

Вовнянко, Т. Дитяча обдарованість / Т. Вовнянко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 9/10. – С. 22-23. – Бібліогр. в кінці ст.

Заболотна, О. Як плекати креативність / О. Заболотна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2013. – № 3. – С. 37-38

Кацюк, Л. Розвиток креативного потенціалу молодших школярів на уроках курсу "Я і Україна" / Лариса Кацюк // Початкова школа. – 2011. – № 11. – С. 48-49 ; Початкова школа. – 2011. – № 12. – С. 51-52.

Кононко, О. Дитяча креативність крізь призму Базової програми "Я у Світі" / О. Кононко // Дошкільне виховання. – 2008. – № 7. – С. 3-7.

Кулик, Ірина. Лісова школа : креативне бінарне заняття – казка для учнів ГПД 2-х та 4-х класів / І. Кулик // Початкова освіта. – 2017. – № 17. – С. 42-55. – Бібліогр. наприкінці ст.

Митрович, Раїса. Розвиток креативності учнів початкових класів / Р. Митрович // Початкова освіта. – 2013. – № 18-19. – С. 22-26. – Бібліогр. наприкінці ст.

Ніколаєв, Олексій. Велика гра : скаутські ігри та розваги / О. Ніколаєв // Шкільний світ. – 2015. – № 23. – С. 24-37.

Опара, Світлана. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками (розвиток креативного мислення учнів 5 класу) / С. Опара // Математика в рідній школі. – 2018. – № 9. – С. 34-37.

Рудковська, Руслана. „Нас цікавлять креативність і розумовий капітал дітей” : куратор Арт-бюро „Предславинське” столичної гімназії – про розвиток і виховання учнів засобами мистецтва / Р. Рудковська // Україна молода. – 2019. – 24 груд. (№ 144). – С. 11.

Свєрдлова, Людмила. Розвиток креативного мислення на уроках у 1-му класі / Л. Свєрдлова // Початкова освіта. – 2013. – № 25-27. – лип. – С. 87-93. – Бібліогр. наприкінці ст.

Харченко, Наталія. Креативна педагогіка : методи, прийоми, форми / Н. Харченко // Початкова освіта. – 2019. – черв. (№ 12). – С. 8-33. : фот. – Бібліогр.: с. 33

Інтернет-ресурси:
Посилання 1

Посилання 2

Посилання 3

Посилання 4

Посилання 5

Посилання 6

Посилання 7







Новини

2024-11-22

Україна - країна з найкрасивішим національним костюмом. Вишиванками, яскравими вінками захоплюються у всьому світі. Але наряд неможливо уявити без аксесуарів. Саме вони «відповідають» за колорит. Етнічні прикраси українців можуть дати фору національним гарнітурам будь-якого народу. Буяння фарб, різноманітність форм, оригінальність і ідеальне виконання – все це етноприкраси. Всім кому цікаве мистецтво створення українських прикрас пропонуємо віртуальну виставку "Ювелірна" самоідентифікація: історія українських прикрас".

 
footer-logo

"Фокстрот", ліхтар, колись була аптека...
Аж раптом - дві сосни. Бібліотека.

Відділ документів іноземними мовами:

Пн.-Пт.-з 09-19 год Нд.- з 10 до 17 год.
Вихідний день субота. Останній вівторок кожного місяця - санітарний день