Балаж Тетяна Григорівна
2023-03-13
Добрий день! До Вашої уваги наступна література:
65.9(4УКР)26
Б 23
Банківський менеджмент : підручник/ За ред. О.А. Кириченко, В.І. Міщенко. – К.: Знання, 2005. – 832 c. – (Вища освіта ХХІ століття).
65.26
В 20
Васюренко, О. В. Банківський менеджмент : посібник/ О.В. Васюренко. – К.: Академія, 2001. -320 с. – (Альма-матер).
65.9(4УКР)26
Л 34
Левандівський, О. Т. Банківські операції : навч. посіб./ О. Т. Левандівський, П. Е. Деметер. – К.: Знання, 2012. – 464 c. :a-іл. – (Вища освіта ХХІ століття).
65.050.2
Х 52
Хіт, Р. Кризовий менеджмент для керівників/ Р. Хіт ; пер. з англ.: Р. Л. Ткачук, С. М. Рябчук, Н. І. Мішеніна. – К.: Всеувито: Наук. думка, 2002. – 568 c. :a-іл. – (Усе про менеджмент).
Бобиль. В. В. Удосконалення системи ризик-менеджменту банківського сектора України в умовах фінансової кризи/ В. В. Бобиль, Ю. В. Півняк // Регіональна економіка. – 2013. – № 2. – C. 131-139.
Васильченко, З. Похідні фінансові інструменти в сучасних системах ризик-менеджменту/ Зоя Васильченко // Банківська справа. – 2017. -№ 3. – C. 32-43.
Гірняк, О. М. Професіоналізм у менеджменті і його вплив на зменшення ризику банкрутства підприємства/ О. М. Гірняк, П. П. Лазановський // Наукові записки [Українська академія друкарства]. – 2019. – № 2. – C. 105-112.
Загурський, О. Моделі управління та оцінювання репутаційних ризиків банку/ Олег Загурський, Петро Юхименко // Банківська справа. – 2020. – № 1. – C. 90-104.
Ленін, Д. Економічний потенціал банків у сучасній системі банківського менеджменту/ Дмитро Ленін // Банківська справа. – 2013. – № 8. – C. 114-126.
Перехрест, Л. М. Банківський ризик-менеджмент/ Л. М. Перехрест // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 10. – C. 122-128
Савелко, С. О. Вдосконалення внутрішнього регулювання банківської системи на засадах організації системи управління ризиками/ С. О. Савелко // Економіка та держава. – 2011. – № 10. – C. 40-42.
Старостіна, А. Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду/ А. Старостіна, В. Кравченко, Д. Шмиглюк // Маркетинг в Україні. – 2010. - № 6. – C. 16-23.