Комунальний заклад
"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"
Закарпатської обласної ради
>
>
Нові надходження
ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ
2021-12-06
75.071(44)
П 17
Паппворт, С. Це Моне / С. Паппворт ; іл. О. Рин ; пер. з англ. Т. Савчинська. - Львів : Вид-во Старого Лева, 2020. - 80 с. : кол.іл.
Клод Моне — французький художник, найбільш відомий як головний представник напрочуд впливової авангардної групи — імпресіоністів. Він прожив довге й плідне, сповнене творчості життя, любив експериментувати з новими техніками малювання, а втім, його роботи ніколи не базувалися на мистецьких теоріях, лише на швидкоплинних враженнях. Він часто прокидався удосвіта, щоб встигнути зловити, приміром літній світанок над Сеною. З часом його потреба «закарбувати відчуття» і упіймати скороминущі, мінливі ефекти стала головною одержимістю його творчості. У цьому ілюстрованому життєписі художника — найцікавіші факти біографії та історії створення найвідоміших картин Моне.
|
75.071(492)
Р 60
Роддам, Д. Це Ван Гог / Дж. Роддам ; іл. С. Гарасимович ; пер. з англ. Т. Савчинська. - Львів : Вид-во Старого Лева, 2019. - 80 с. : кол.іл.
Вінсент ван Гог – нідерландський художник-постімпресіоніст, один із найвидатніших та найвпізнаваніших митців ХIХ ст. За своє трагічно коротке життя він створив низку геніальних полотен, у кожному з яких відчувається особлива експресія. Ван Гог втілював у живописі своє емоційне сприйняття світу: чи то захоплення красою природи, чи відгук на людське горе. Ця книжка – ілюстрований життєпис художника, своєрідна мозаїка з його біографії, фрагментів листування з братом Тео та знаменитих картин.
|
75.071(470+571)
М 18
Казимир Малевич. Київський аспект = Kazimir Malevich. Kyiv Aspect 2019 : зб. ст. / Л. Амеліна, І. Вакар [та ін.] ; заг. ред., упоряд. Т. Філевська, пер. укр. Є. Тарануха, пер. укр. О. Строк, пер. укр. А. Ящук, пер. англ. О. Корольова, пер. англ. А. Кучма, пер. англ. Е. Кінсела, іл. А. Білоусова ; Ін-т Малевича. - К. : Родовід, 2019. - 330 с. : іл.
Збірник статей Казимир Малевич. Київський аспект включає 18 досліджень теми Малевича київського періоду, його українських 17-ти років, творчості мистця під час викладання в Київському Художньому Інституті, паралельні порівняння його стилю, стосунків з іншими мистями того часу, нові біографічні дослідження, ін. Авторами статей є найавторитетніші дослідники Малевича в Україні та міжнародні малевичезнавці: Жан-Клод Маркаде, Крістіна Лоддер, Ірiна Вакар, Мирослава Мудрак, Івона Люба, Александр Лісов, Дмитро Горбачов, Тетяна Філевська, Сергій Побожій, Остап Ковальчук, Ярина Цимбал та ін.
|
159.95
С 14
Сайп, Р. Розвиток мозку : як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети / Р. Сайп ; пер. з англ. Я. Лебеденко. – Х. : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 240 с.
Качаєте м'язи? А мозок? Це ж наш найголовніший "м'яз". Тренування мозку здатне привести вас до успіху практично в будь-якій сфері життя: професійній, фінансовій, родинній, громадській тощо. Добре, думаєте ви. А де шукати тренажер для мозку? Ви вже тримаєте його в руках! Потроєння вашої спроможності запам'ятовувати інформацію. Читання у два, три чи навіть чотири рази швидше, ніж раніше; окреслення цілей, які самі підштовхують вас до своєї реалізації, та використання часу таким чином, що дає змогу досягати усього насправді важливого, - це здається неможливим, чи не так? Роджер Сайп доводить протилежне. Час повірити в те, що ви теж здатні робити дивовижні речі. Прокачайте свій мозок - прокачайте себе!
|
159.98
Р 66
Рок, Д. Твій мозок у роботі : як припинити відволікатися і працювати продуктивніше / Д. Рок ; пер. з англ. Д. Кожедуб. - К. : Наш формат, 2019. - 288 с. : іл.
Дослідник Девід Рок в цій книзі дає відповідання на такі питання, як: максимізація розумового ресурсу; чому інколи буває так важко зосередитись, і як керувати відволікаючими факторами; як максимально збільшити свій шанс знайти ідеї, які допоможуть вирішити найскладніші проблеми; як набагато ефективніше співпрацювати з іншими людьми.
|
24
Д 15
Далай-лама. Серце медитації : у пошуку глибинної усвідомленості / Далай-лама ; за участі Д. Гопкінс ; пер. з англ. Г. Ровенскіх. - К. : КМ-Букс, 2018. - 144 с.
У серці медитації — тобто у самій її сутності — перебуває співчуття, але не звичайне, а таке, що розвивається і розширюється паралельно з мудрістю, неодмінно проявляється під час медитативних практик. Без цього важливого фундаменту всі інші практики виявляються беззмістовними. На щастя, розум можна навчити співчувати, і тоді він, уже підготовлений, перетвориться на благодатне підґрунтя для практики Великої Досконалості (Дзоґчен), яку багато хто вважає верхівкою всіх духовних практик у тибетському буддизмі. Саме завдяки практиці Великої Досконалості ми можемо досягти глибинної усвідомленості та прожити власне життя, транслюючи її у світ і впливаючи таким чином на все, що нас оточує. Мудрість і співчуття, неодмінні супутники глибинної усвідомленості, природним шляхом оселяються в наших серцях і стають основою всіх наших вчинків, що дозволяє прискорити як індивідуальний прогрес у медитації, так і прогрес колективний, щоб зрештою наблизитися до миру в усьому світі.
Його святість Далай-лама XIV вважається головним буддійським лідером нашого часу. Вождь тибетського народу у вигнанні є не тільки лауреатом Нобелівської премії миру та володарем Золотої медалі Конгресу США, а й видатним учителем, ученим та автором понад сотні книг.
Джеффрі Гопкінс — засновник та очільник Інституту тибетології Серединного шляху. Він є почесним професором тибетології у Віргінському університеті, де з 1973 року вивчав буддійські практики і тибетську мову. Упродовж 1979—1989 років був головним перекладачем лекцій Далай-лами англійською мовою; також переклав і відредагував п’ятнадцять книг, написаних за матеріалами усних виступів Його Святості Далай-лами.
|
1
Ф 99
Фюрст, М. Філософія / М. Фюрст, Ю. Тринкс ; у співпраці Н. Галмер, пер. з нім., наук. ред. В. Кебуладзе. - Вид. 2-ге. - К. : Дух і Літера, 2019. - 536 с. : іл.
Цей підручник з філософії написали австрійські автори, які мають величезний досвід викладання філософії у гімназії. У зверненні до читачів вони пишуть: «Дорогі школярки, дорогі школярі, Ви отримуєте цей підручник від Австрійської республіки для Вашої освіти. Книжки не лише допомагають Вам у навчанні, вони також приносять радість у життя». Ця книга направду в дуже легкий, невимушений і радісний спосіб `розповідає про дуже складні речі. Вона знайомить читача зі структурою філософського знання і з головними філософськими проблемами.
|