Комунальний заклад
"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"
Закарпатської обласної ради
>
>
Нові надходження
ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ
2021-11-17
334
Г 74
Гоффман, Р. Сам собі стартап : як адаптуватися до майбутнього, інвестувати в себе і трансформувати свою кар’єру / Р. Гоффман, Б. Касноча ; пер. з англ. Н. Ференс. - К. : КМ-БУКС, 2021. - 224 с. : іл.
Співзасновник і президент компанії "LinkedIn" Рейд Гоффман і Бен Касноча пропонують революційну книжку про те, як застосовувати стратегії успішного підприємництва до власної кар'єри,- іншими словами, як досягти такої незалежності, коли ти "сам собі стартап". У світі, де панує величезна конкуренція на глобальному ринку праці, а в усіх галузях ламаються звичні підходи, стабільна робота відійшла в минуле, тому в своїй кар'єрі ми можемо покладатися лише на себе. У ці непевні часи ключ до успіху - думати і діяти як підприємець: потрібні гнучкість, інноваційний підхід, уміння створювати мережі корисних знайомств і вирізнятися з натовпу. Саме цього й навчають Гоффман і Касноча в своєму наснажливому і напрочуд практичному пораднику. Гоффман Рейд - американець Інтернет-підприємець, венчурний капіталіст та автор. Гофман був співзасновником та виконавчим головою LinkedIn, орієнтований на бізнес соціальна мережа використовується переважно для професійних мереж. В даний час він є партнером фірми венчурного капіталу Партнери Greylock. На Forbes У списку мільярдерів у 2019 році Гофман потрапив до рейтингу 1349 із чистим капіталом 1,8 мільярда доларів США. Касноча Бен - американський письменник, підприємець і інвестор з Сан-Франциско. В даний час він є співзасновником і партнером венчурної компанії "Village Global". Журнал "Businessweek" включив Бена в список кращих молодих підприємців Америки, а сайт "Politicsonline" назвав його одним з найвпливовіших людей в світі Інтернету та політики. "
Кремнієва долина своїм підходом до роботи робить революцію в цілих галузях економіки. Нині прийшов час поширити свої правила гри на весь світ. "Сам собі стартап" зібрав усі ключові правила: ця книжка допоможе вам здійснити власну революцію і досягнути прориву в кар'єрі". - Марк Андрісен, венчурний інвестор і директор компаній "Г'юлетт-Пакард", "Фейсбук" та "іБей" "Якби робота і кар'єра були грою, то найкращою збіркою правил став би "Сам собі стартап". Рейд Гоффман - один з найвидатніших світових бізнес-стратегів, який уже допоміг десяткам підприємців трансформувати свій бізнес. Тепер дозвольте йому вивести ваш особистий стартап на наступний рівень" - Марк Пінкус, генеральний директор компанії "Зинґа"
|
658
К 33
Кейн, Д. Світанок Samsung : внутрішня кухня південнокорейського гіганта, який заприсягся перемогти Apple та підкорити світ технологій / Дж. Кейн ; пер. з англ. Є. Польщикова. - К. : КМ-БУКС, 2021. - 424 с. : іл.
Книга з довгого списку "Книга року Financial Times I McKinsey Business", 2020 р. Внутрішня кухня південнокорейського гіганта, який заприсягся перемогти Apple та підкорити світ технологій! Сорок років тому Samsung був сільськогосподарським конгломератом, що торгував цукром, папером і добривами. Та з появою персональних комп'ютерів Керманич Лі - голова правління Лі Бьон Чхоль - наважився на відчайдушний експеримент, переорієнтувавши корпорацію на новітні технології. Протягом десятиліть Samsung сприймали як наслідувачів, а не як інноваторів - але зараз компанія видерлися на вершину, захопивши чверть ринку смартфонів. Спираючись на багаторічний досвід роботи південнокорейським кореспонден-том для видань The Economist, The Wall Street Journal і Time, а також на власні джерела всередині Samsung, Джефрі Кейн пропонує погляд за лаштунки однієї з найбільших і наймогутніших корпорацій світу.
|
159.923
Ч-42
Чемберс, Д. Від крапки до крапки. Уроки лідерства у світі стартапів / Дж. Чемберс, Д. Брейді ; пер. з англ. Р. Клочко. - К. : КМ-БУКС, 2020. - 336 с.
Провидець Кремнієвої долини Джон Чемберс ділиться уроками, які допомогли йому стати лідером однієї з найкращих корпорацій на світі й перетворили просту компанію, що розробляла маршрутизатори, на всесвітнього технологічного титана. Коли Чемберс 1991 року приєднався до «Циско», компанія мала 400 співробітників, єдиний продукт і прибутковість на рівні 70 мільйонів доларів. Коли ж він пішов з посади генерального директора 2015 року, він лишив по собі технологічного гіганта вартістю 47 мільярдів доларів, який став кістяком інтернету і лідером у багатьох галузях — від кібербезпеки до конвергенції мереж. І тепер Чемберс ділиться своїми унікальними стратегіями, які забезпечили йому перемогу в цифровому світі.
|
339
В 44
Вілер, А. Ідентичність бренду : базові рек. щодо створення фірмового стилю / А. Вілер ; пер. з англ. О. Лобастова. - 5-те вид. - К. : КМ-БУКС, 2021. - 336 с. : кол.іл.
Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю! Ознайомтеся з універсальним алгоритмом створення нового або ревіталізації існуючого бренду. Ви дізнаєтесь, як зміцнити впізнаваність бренду, посилити його диференціацію на ринку та створити яскравий фірмовий стиль. Виконання первинного аналізу, створення бренд-стратегії та стандартів бренду, розробка дизайну і власне запуск нового чи оновленого бренду — у книзі містяться практичні рекомендації щодо кожного з цих етапів. Ключові принципи брендингу, основні етапи створення бренду, практичні кейси. Понад 100 підтем, що доповнюються таблицями і діаграмами. 50 практичних кейсів з описом цілей, робочого процесу, рішень та отриманих результатів. Понад 700 ілюстрацій, присвячених взаємодії бренду з аудиторією. Більш як 400 порад і висловлювань експертів із брендингу, керівників компаній та гуру дизайну.
|
159.98
П 32
Піз, А. Чому чоловіки не слухають, а жінки не вміють читати мапи / А. Піз, Б. Піз ; пер. з англ. Н. Лавська. - К. : КМ-БУКС, 2020. - 312 с. : іл.
Чи не замислювалися ви над тим, як добре було б у доповнення до свого партнера отримати й «інструкцію з використання»? Велика кількість таких «інструкцій», що регулюють правила комунікації представників протилежних статей, містить у цьому виданні. Ця книга Аллана та Барбари Пізів присвячується усім чоловікам і жінкам, які хоча б раз у відчаї звертались до свого партнера зі словами: «Чому ти мене не розумієш?». Стосунки нерідко руйнуються через те, що представники сильної статі не можуть усвідомити, що їхні кохані є іншими, не схожими на них, а представниці прекрасної половини людства очікують, що герої їхніх романів за складних життєвих обставин поводитимуться так само, як вони самі. Видання базується на об'єктивних наукових даних, матеріалах, отриманих під час звичайних бесід, на багаторічних напрацюваннях авторів та реальних сценаріях людської поведінки, що варіюються від серйозних до відверто комічних. Свої висновки автори зводять до зрозумілих пояснень, одночасно уникаючи надмірного спрощення. Такий підхід робить інформацію цілком доступною для пересічного читача, а процес читання — легким і цікавим. Книга допоможе кожному дізнатися більше про себе і про кохану людину, навчитися поводитися так, щоб відносини з нею були більш повноцінними та приємними, а спільне життя — щасливим і гармонічним.
|
316.6
К 24
Карнегі, Д. Як насолоджуватися життям і отримувати задоволення від роботи / Д. Карнегі ; пер. з англ. Н. Лавська. - К. : КМ-БУКС, 2021. - 200 с.
Дозвольте цій книзі змінити на краще ваше життя і відкрити в собі таланти, про які ви навіть не здогадувалися! Почніть збагачувати своє життя сьогодні! Автор багатьох бестселерів Дейл Карнегі навчить вас, як можна наповнити своє життя відчуттям гармонії та цілеспрямованості, як зробити кожен день більш радісним і корисним, як підвищити свою працездатність і насолоджуватися роботою. Навіть якщо ви любите свою роботу, у вас, мабуть, трапляються дні, коли практично нічого не відбувається. У книзі «Як насолоджуватися життям і отримувати задоволення від роботи» Дейл Карнегі розповість вам, як зробити кожен день більш захоплюючим і корисним, як ви можете зробити більше і отримати від цього задоволення. Дейл Карнегі — американський психолог, лектор, педагог, письменник та оратор-мотиватор. Один із творців теорії спілкування, перевівши наукові розробки психологів того часу в практичну область, та розробив власну концепцію безконфліктного спілкування. Заснував курси по самовдосконаленню, навичкам ефективного спілкування та інші.
|
316.6
Ґ 52
Ґладвелл, М. Розмови з незнайомцями : що слід знати про людей, яких ми не знаємо / М. Ґладвелл ; пер. з англ. Н. Ференс. - К. : КМ-БУКС, 2020. - 352 с. : іл.
Як вдавалося Фіделеві Кастро протягом цілого покоління дурити ЦРУ? Чому в університетських містечках квітне сексуальна злочинність? І чи не закладають нам комедії хибні ідеї про стосунки між людьми? На думку Малкольма Ґладвелла, ведучого подкасту «Ревізіоністська історія», ми використовуємо у спілкуванні з незнайомцями геть неправильні інструменти і стратегії. Ми не здатні розпізнати брехунів і майже завжди формуємо хибне уявлення про людину, з якою щойно познайомилися. А оскільки ми не вміємо розмовляти з незнайомцями, то напрошуємося на конфлікти й непорозуміння, які потім катастрофічно впливають і на наше життя, і на весь наш світ. Ґладвелл, автор бестселера «Геніальні винятки» (Outliers), пропонує своїм читачам яскраве дослідження нашого спілкування з незнайомцями, пояснюючи, чому так часто воно заходить у глухий кут.
|
159.98
С 82
Стотхарт, К. Як знайти спільну мову : впевненість і харизма при спілкуванні з особистостями різного типу / К. Стотхарт ; пер. з англ. Р. Ладохіна. - К. : КМ-БУКС, 2021. - 304 с. : табл.
Коли в нашому житті все складається добре, ми залюбки спілкуємося з людьми — як, власне, і вони з нами. Проте так буває не завжди, адже в кожного свій характер, свої клопоти, потреби й уявлення про стосунки. Більшості з нас не вистачає знань і навичок, скориставшись якими можна було б дійти згоди в будь-якій справі. Та прочитавши цю книгу, ви не лише навчитеся розуміти психологію людей, а й краще пізнаєте себе, дізнаєтесь, як підлаштовувати власну поведінку під поведінку співрозмовника, як завдяки своїй харизмі ефективно спілкуватися та будувати конструктивні стосунки з рідними, друзями і колегами.
|