Комунальний заклад
"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"
Закарпатської обласної ради
Нові надходження
ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ
2015-11-17
88.8 С-91 Сучасні діти — відображення цінностей дорослого світу : метод. рекомендації / Т. О. Піроженко, С. О. Ладивір, К. В. Карасьовата ін. ; за ред. Т.О. Піроженко. - Київ-Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 120 с. Методичні рекомендації розкривають зміст дослідницької роботи лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України на тему: «Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі». У матеріалах представлено портрет цінностей сучасної дитини, психологічні та педагогічні питання щодо завдань і умов становлення ціннісних орієнтацій у дошкільному віці. Матеріали спрямовано для обговорення проблемного кола питань становлення базових цінностей дошкільника та їх психолого-педагогічного супроводу батьками і фахівцями дошкільної освіти.
|
88 К-90 Культуротвірна функція психологічної науки : монографія / Г. О. Балл, Н. А. Бастуй, О. В. Губенко, В. В. Депутат, О. В. Завгородня, Ю. М. Крилова-Грек, В.Ф. Литовський, В. О. Мєдінцев, С.О. Мусатов, І. Є. Разделенко ; за ред. Г. О. Балла. — Київ-Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 264 с. У колективній монографії, написаній науковцями лабораторії методології і теорії психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, характеризується культуротвірна функція психологічної науки. Ця функція знаходить конкретизацію, зокрема, у вдосконаленні педагогічної, наукової, економічної, політичної культури, культури сімейних відносин тощо. У монографії окреслюються провідні аспекти впливу психологічної науки на формування патернів (типових схем) свідомості й поведінки, притаманних окремим особам і людським спільнотам, та шляхи гуманізації такого впливу у різних сферах суспільного життя. Книга адресується фахівцям у галузі психології та суміжних із нею дисциплін. |
88.8 Д-49 Дитина у сучасному соціопросторі : навч. посібник / Т. О. ІІірожепко, С. О. Ладивір, І. М. Біла [та ін.|; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ-Кіроноград : Імекс-ЛТД, 2014. - 272 с. Посібник присвячений характеристиці ціннісних орієнтацій дітей дошкільного піку як пріоритетних індикаторів особистісного зростання та аналізу параметрів сучасного соціального оточення, що визначають становлення та реальне функціонування ціннісних орієнтацій дошкільника у системі взаємодії дитини із соціальним і предметним середовищем. Матеріали посібника відображають основну ідею проведеного дослідження, яка полягає у тому, що ціннісні орієнтації виступають характеристикою зростаючих можливостей дитини дошкільного віку у свідомому виявленні психологічного простору «Я». У ціннісних орієнтаціях відбивається рівень суб’єктної активності дитини, ступінь дорослішання та гармонізації всіх психологічних надбань, що мас прояв у поведінці, відносинах з іншими людьми, у пізнавальній та практичних видах діяльності. Матеріали навчального посібника «Дитина у сучасному соціопросторі» адресовано студентам вищих навчальних закладів, педагогам, психологам, керівникам галузі «дошкільна освіта». |
88.8 П-86 Психологічна діагностика особливостей когнітивного розвитку молодших школярів в умовах інформаційного суспільства : [монографія] / С. А. Гончаренко, А. Й. Ваврик, Є. П. Верещак [та ін.] ; за ред. С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко. – Київ-Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. -228 с. Монографія присвячена проблемам психологічної діагностики особливостей когнітивного розвитку сучасних молодших школярів та аналізу змін показників основних інтелектуальних здатностей за останні 25 років. Результати експериментальних досліджень, представлених у монографії, свідчать про значний вплив новітніх інформаційних технологій на когнітивну, соціальну, емоційну сфери розвитку сучасних дітей, а відтак сучасна школа повинна перебудовувати свої методи навчання і виховання у відповідності до нових умов. Книга може бути корисною не лише психологам, а й студентам вузів гуманітарного профілю, учителям, вихователям та батькам. |
88.4 С-76 Становления ідентичності фахівця : | монографія] / Г. О. Балл, В. Л. Зливков, С. О. Копілов (та ін.] ; за ред. В. Л. Зливкова. – Київ-Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 260 с. У колективній монографії, написаній науковцями лабораторії методології і теорії психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАГІН України, аналізується, у її різних вимірах, категорія професійної ідентичності. Базуючись па раціогуманістичних і діалогічних методологічних орієнтаціях, спираючись на здобутки різних напрямів психологічної науки і суміжних із нею дисциплін, автори намагаються якнайповніше розкрити проблему становлення ідентичності фахівця у сучасних умовах, що сприятиме її ефективнішому використанню у наукових дослідженнях та у різних сферах соціальної практики. Аналізується специфіка прояву цього феномену у різних професійних групах. Детально розглядаються методи формування та переформатування професійної ідентичності та особливості їх застосування в контексті цивілізаційних викликів сучасності. Монографія адресована психологам-науковцям та практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також усім представникам професій типу «людина-людина». |