Комунальний заклад

"Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека
ім. Ф. Потушняка"

Закарпатської обласної ради
UA EN 

   >     > 

Нові надходження

ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОРИСТУВАЧІВ

2015-10-22

74.202

Ф 79 Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія / Н. М. Бібік [и др.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки, Лабораторія початкової освіти. - К. : Педагогічна думка, 2014. - 346 с. : іл, табл.
       
У монографії схарактеризовано дидактико-методичне забезпечення формування у молодших школярів предметних компетентностей в процесі навчання української мови, літературного читання, математики, природознавства, курсу "Я у світі", основ здоров'я. Обгрунтовано наукові підходи до визначення шляхів і засобів реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання; розкрито структуру і зміст предметних компетентностей; проаналізовано новостворені нормативно-правові документи для початкової ланки освіти, у яких окреслено нові цілі навчання та його компетентнісні результати. В роботі описано експериментально перевірену методику формування в учнів предметних компетентностей на різних рівнях - на рівні змісту, методів, форм організації навчальної діяльності, засобів навчання.  

   Книгу адресовано науковцям, методистам, викладачам, вчителям, студентам педагогічних факультетів.

88.8

І-46 Ільїна, Наталія Андріївна. Ростити дитину. Як? / Н. А. Ільїна, Д. В. Хорсанд. - Х. : Основа, 2008. - 400 с. - (Краща книга про дитину).

Автор цієї книги - практичний психолог і талановитий педагог, обидві - щасливі мами, діляться своїм професійним та батьківським досвідом, пропонують практичні рецепти розв'язання проблем, що "перевірені і схвалені " багатьма батьками.

У Додатку вміщено короткий "путівник" підлітковими угрупуваннями, а також список книг для сімейного читання тощо. Ця книга унікальна не тільки обсягом практичної інформації, але й легким, довірчим стилем. Адресована батькам та вихователям.

74.202

Ф 79 Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія / Н. М. Бібік ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки, Лабораторія початкової освіти. - К. : Педагогічна думка, 2014. - 346 с. : іл, табл.

У збірнику наукових праць подано результати досліджень проблем модернізації професійної освіти і навчання.

Особлива увага звертається на оновлення підходів до розвитку професійної освіти, розроблення професійних і освітніх стандартів, упровадження інформаційно- комунікаційних технологій, удосконалення управління в умовах децентралізації, формування професійної компетентності, розвиток соціального партнерства. Пропонується науковцям, науково-педагогічним і педагогічним працівникам вищих та професійно-технічних навчальних закладів, докторантам, аспірантам.

 


Новини

 
footer-logo

"Фокстрот", ліхтар, колись була аптека...
Аж раптом - дві сосни. Бібліотека.

Відділ документів іноземними мовами:

Пн.-Пт.-з 09-19 год Нд.- з 10 до 17 год.
Вихідний день субота. Останній вівторок кожного місяця - санітарний день